Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på lastbil...Pris?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Til alle virksomheder med et budskab...(...er der nogen uden?)

Vi er ved at opstarte et koncept med betegnelsen "Pant og Shop".

Det går kort fortalt ud på, at en ny, pæn middelstor lastbil med kassemålene; 6 m.lang x 2,20 m.bred x 2,30 m. høj

fyldes op med øl, vand, vin, slik, chips, kaffe, kage, sæsonvarer (Jul, påske, Mors-/Fars dag, sommer, vinter

osv.) samt andre let omsættelige varer. Samtidig er der indrettet plads til indsamling af kundernes tomme dåser og

flasker som derved skulle generere et mersalg.

Bilen skal køre efter nøje indtegnede ruter i div. beboelsesområder, i første omgang i Nordsjælland og

Storkøbenhavn i tiden Man-Fre 15-21 samt lørdag 10-15 og derudover kan byggepladser og andre

spontane lokaliteter komme på tale.

For at kunne overleve de store stygge konkurenter i kiosker og supermarkeder påtænker jeg at sælge

annoncepladsen på bilen til div. virksomheder, der ønsker en god, solid, og jordbunden b2c eksponering, hvor

kunden på stedet kan få udleveret visitkort, tilbudsmateriale o.lign. 

Tanken er 1, 3, 6 eller 12 mdr.s kontrakter. Jeg har kontakt til 2 producenter af selve "streameren" og det grafiske

arbejde. Prisen for dette er individuelt fra kunde til kunde afh. af tid, materiale m.m. 

Div. tilladelser/godkendelser er indhentet fra hhv. Politiet, Told og Skat, Erhvervs og Selskabsstyrelsen, Næringsbasen og Dansk Retursystem.

Annoncefladerne;

A) "Flader" à 0.90 m. x 2,30 m. (2,07 kvm.).

B) 1 bagende à 2,20 m. x 2,30 m. (5,06 kvm.).   

(Billeder af bilen kan mailes hvis det ønskes)

Mine spørgsmål til jer er herefter;

Hvad skulle en sådan annonceplads koste pr. måned? Hhv. A og B. (Ex moms og ex Tryk/påsætning).

Vil du og din virksomhed være interesseret i at høre nærmere vedr. annoncering på et senere tidspunkt?

Jeg vil sætte stor pris på alle konstruktive input

Tak for din tid...

Mvh.

Michael

Ideavelop

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:54
Nu kan jeg ikke helt lure hvad det er du vil med den lastbil? Vil du køre rundt og sælge øl, sodavand, vin etc?
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:28
Hej dimsedut...

Ja det var tanken...at sælge de nævnte varer og samtidig indsamle emballagekronerne, som jo i mange tilfælde bare står og samler støv, og derfor nemt kan konverteres til dagligdagsvarer

Mvh.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 16:55
Jeg har desværre ikke noget bud på, hvad sådan en annonce kan koste, men annoncepladsen lyder meget interessant, og konceptet er SMART - især med slik og chips, som skulle kunne gå som varmt brød specielt om lørdagen. Jeg håber, det kommer til at køre godt, så det også kommer til Jylland.

Mvh Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)