Jeg vil også meget gerne have kommentarer til hvad der skal til for at i ville flytte program. |
hvor meget betyder prisen på din antivirus / firewall?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
På firmaets vegne er det vigtigt for mig med mindst bøvl og at den bliver testet som noget der tager de fleste virusser + lille footprint. Her er prisen underordnet jeg har givet både 600 Dkr og ned til 30Dkr hvis systemet var overbevisende. |
Jeg er helt på linie med Marcus. Har også skrevet, at prisen ikke er vigtig. Det, der betyder ALT er, at skidtet virker. Og jeg skal være 100% overbevist om, at skidtet virker... med 20 forskellige indgangsvinkler og syn på tingene. Det, som det ISÆR drejer sig om i denne branche er at fjerne ENHVER tvivl i brugerens sind. Og det er man bare RIGTIG dårlig til. Så kan du det, så har du en vinder - og kan slå dem alle - uanset prisen. Plenty of room for improvement here ![]() Du har taget første skridt mod din success med denne afstemning... Bare fortsæt ![]() Venlig hilsen, Christian |
Der er ikke meget ind imellem... Hvilket nok heller ikke er så underligt, da det er der alle andre antivirus program priser ligger... Det produkt som jeg regner med at lancere inden for 2-4 måneder har både en god pris og samtidig er det certificeret af flere uafhængige firmaer... men det gælder så bare om at lave noget genialt PR ... ![]() |
|
|
disse produkter gør faktisk et rigtig godt arbejde. mange har så ikke tillid til noget der er gratis, og vil være mere lykkelige for et produkt de betaler for. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)