Skal jeg bare fortælle de forskellige måde jeg vil eksponere på, og så afvente et bud fra dem? Eller skal jeg selv foreslå et beløb, og så ud fra det fortælle hvordan de vil blive eksponeret?
Jonas
Du skal have et budget udarbejdet ifm med dit løb. I denne forbindelse er det væsentligt at vide hvilke indtægter du kommer til at have, og jeg formoder at sponsorerne skal bidrage væsentligt hertil.
Derfor er du nødt til at vide sådan i ca beløb hvad de forskellige eksponeringer skal koste, og dermed også spille det ud i forhold til sponsorerne. Så kan det være i kommer til at forhandle lidt, men i store træk skal du være bevidst om hvor meget du skal have ind fra dem.
Hvis du har brug for nogle flyers, så kontakt mig når tiden nærmer sig. Vi sponserer gerne ivæksættere...
Mvh. Jesper
Det lyder bare helt fantastisk, det er jeg meget interesserede i. Vi begynder så småt på markedsføring slut januar, så vil jeg helt bestemt vende tilbage til dig :)
Kan jeg lokke dig til at smide mig en mail på elming87@gmail.com, bare så jeg har dig som kontakt. Mange mange tak!
Du kan kontakte Sportfame på mailen kontaktsnabelasportfame.dk. Konceptet er primært rettet mod sportsudøvere, men kan også sagtens rumme arrangører af sportsbegivenheder.
Jeg har givet op. Oprettet en bruger, og da jeg så skulle udfylde yderligere info virkede det ikke.. jeg prøvede flere gange uden held. til sidst loggede jeg siden ned, og åbnede på ny.. Nu kunne jeg slet ikke logge ind, den mente mit brugernavn og password var forkert, selvom jeg C/P'ede fra den mail jeg modtog fra dem.