Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du oplevet stress som selvstændig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Min hustru og hendes studieveninde på Journalisthøjskolen er i gang med et særdeles spændende projekt, og derfor poster jeg deres efterspørgsel herinde.

Jeg håber, at nogle af jer kan se mening og fornuft i at bidrage, så andre iværksættere kan lære af jeres erfaringer. Læs nedenstående og kontakt dem - så de kan få vendt nogle af de sten, der kan komme til at skygge for iværksætterglæden:

------------------------------------------------------------------------------

Vi studerer på 7. semester på Journalisthøjskolen og er i øjeblikket i gang med et omfattende semesterprojekt.  Vores fokusområde er mandlige iværksættere/selvstændige, der går ned med stress.

I den forbindelse søger vi personer, der har lyst til at fortælle os historien om deres personlige krise.

Vi søger dig, som er:
Mand
Mellem 25 – 44 år
Iværksætter / Selvstændig erhvervsdrivende

… og:
Har haft en personlig krise pga. stress (forårsaget af arbejdspres)
Vil fortælle åbent om krisen, mens den stod på, samt din nuværende situation

Meningen med vores projekt er at sætte fokus på, hvor hårdt og svært livet som selvstændig kan være – og at det kan ende med en krise. Vi vil fortælle, at jagten på succes kan koste dyrt og ende med en personlig krise, for eksempel som følge af stress eller depression. Hvad driver iværksætteren? Hvad driver dig? Og hvorfor er det, at det kan gå galt?

Hvis du sms’er eller mailer dine kontaktoplysninger, ringer vi dig op, så du kan få svar på eventuelle spørgsmål, inden du siger ”ja, det lyder som en god idé”.

Vi glæder os til at øre fra dig, så vi kan få belyst problemet bedst muligt:

sbilleskov@mail.dmjx.dk

Tlf.: 31 70 00 13

Med venlig hilsen

Kamille Lindholm og Sofie Billeskov

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg er ikke ramt af stress men synes det er et godt projekt i har gang i.

Hvis i har lyst til at tjene lidt penge på jeres journalistik så tjeck www.startopmagasinet.dk

Hilsen
Rronni

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)