Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du købe en cykel på nettet?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:

Mikael christiansen:

billige discount cykler kan du sikkert sælge over internet , da folk gerne vil spare penge og bare vil have cykle de ikke gå så meget op i

jo dyrere altså bedre cykler går folk meget op i de passer dog de fleste der har cykle shops og til plus 5000 kroner har de fleste egen butik , dette vil hurtige google søgning dog også sige

google kan dog også sige jo billigere jo større chance de ikke har egen butik , så google siger meget

Der er flere cykelshops(*) i DK uden fysiske butik, der vitterligt sælger meget eksklusive cykler online (fra 20.000 til 50.000 kr.). Folk der betaler så meget for en cykel ved 100% præcist hvad de vil have til mindste detalje og derfor er online købet ikke noget problem, såfremt de kan få opfyldt deres ønske. Og igen - trådstarters cykler er niche-cykler til kunder, der ved hvad de vil ha´og her har de muligheden for netop det. Så kan kun tro, at det vil/ kan blive en succes. 

(*)Skal man finde disse cykelshops på Google, skal ens søgning blot være meget specifik. De konkurrerer ikke mod de store cykelkæder, som har AdWords og SEO på søgeord så som; cykel, racercykel, billige cykler, cykler online, mountainbike osv.

99,9999999999999999999999999999% i den pris klasse havde en butik hvor du kan prøve din cyklen når vi snakker de cykler plus 20.000 kroner ,men der findes engro cykler hvor hopper et mellemled over

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
99,9999999999999999999999999999% i den pris klasse havde en butik hvor du kan prøve din cyklen når vi snakker de cykler plus 20.000 kroner ,men der findes engro cykler hvor hopper et mellemled over

Ikke enig og det er jo ikke noget jeg blot siger, men ved af erfaring. Men det er jo heller ikke det store issue her. Trådstarters cykler ligger ikke i så højt prisniveau.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:

Mikael christiansen:
99,9999999999999999999999999999% i den pris klasse havde en butik hvor du kan prøve din cyklen når vi snakker de cykler plus 20.000 kroner ,men der findes engro cykler hvor hopper et mellemled over

Ikke enig og det er jo ikke noget jeg blot siger, men ved af erfaring. Men det er jo heller ikke det store issue her. Trådstarters cykler ligger ikke i så højt prisniveau.

nu skriver du jo om de pris tal , men en ting er sikker og det afsløre en hurtige google søgning det er meget meget svære og svære finde en webshop på google jo dyrere cykler er

de fleste jeg fandt ved en google søgning både billige og dyrere havde dog alle samme en butik hvor man kunne prøve en cykle der , det kan være du har webshop der sælger cykler uden en butik hvor man ikke kan prøve en cyken men google lyver ikke, der er fleste der har egen butik hvor man kan prøve sin cyklen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

nu skriver du jo om de pris tal , men en ting er sikker og det afsløre en hurtige google søgning det er meget meget svære og svære finde en webshop på google jo dyrere cykler er

de fleste jeg fandt ved en google søgning både billige og dyrere havde dog alle samme en butik hvor man kunne prøve en cykle der , det kan være du har webshop der sælger cykler uden en butik hvor man ikke kan prøve en cyken men google lyver ikke, der fleste der egen butik hvor man kan prøve sin cyklen

 

ja, der er vi enige. Langt de fleste uanset prisniveau har en fysisk butik. De fleste har nok startede med den fysiske butik og så siden hen koblet en webshop til forretningen. Min påstand er blot, at der findes optil flere webshops med cykler i DK der har en god forretning uden at have den fysiske butik. Det er dog som tidligere nævnt shops, inden for specifikke områder af cykler.

Johannes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:

Mikael christiansen:

nu skriver du jo om de pris tal , men en ting er sikker og det afsløre en hurtige google søgning det er meget meget svære og svære finde en webshop på google jo dyrere cykler er

de fleste jeg fandt ved en google søgning både billige og dyrere havde dog alle samme en butik hvor man kunne prøve en cykle der , det kan være du har webshop der sælger cykler uden en butik hvor man ikke kan prøve en cyken men google lyver ikke, der fleste der egen butik hvor man kan prøve sin cyklen

 

ja, der er vi enige. Langt de fleste uanset prisniveau har en fysisk butik. De fleste har nok startede med den fysiske butik og så siden hen koblet en webshop til forretningen. Min påstand er blot, at der findes optil flere webshops med cykler i DK der har en god forretning uden at have den fysiske butik. Det er dog som tidligere nævnt shops, inden for specifikke områder af cykler.

Johannes

 

vi snakker om små nicher her altså det der er mindre salg ,hovedparten har egen butik og det er hvad tråd starter spørger om ikke om små nicher han spørger om , men den  er også 2.30 om natten nu , så der kan ske  fejl for enhver nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt mine sidste 2 cykler på nettet. :-)
Go for it, det lyder som en fed ide med at kunne sammensætte sin egen cykel.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
99,9999999999999999999999999999% i den pris klasse havde en butik hvor du kan prøve din cyklen når vi snakker de cykler plus 20.000 kroner ,men der findes engro cykler hvor hopper et mellemled over

ahhh der tager du lidt fejl i forhold til hvordan jeg tidligere handlede dyre cykler. Mine dyreste landevejscykler har jeg aldrig prøvet før køb, og eneste prøve før betaling var justering. Når man køber cykler i den dyre klasse, så er det (eller var det for mit vedkommende) et spørgsmål om de "rigtige" dele på cyklen - hvorfor cyklen ikke var en cykel man bare kunne købe fra gaden.

Men vi kontante svar NEJ, var bare relateret til spørgsmålet der stilles i overskriften, og svaret er nej.

Dog villle jeg ikke tøve med at købe dele til cykler over nettet.

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
vi snakker om små nicher her altså det der er mindre salg

 

Ja, der er mindre salg i niche-områder, men hvis der kun er en eller 2 udbydere, så er der ikke langt til succes. Jeg stopper mine indlæg i denne tråd, men vil blot endnu engang opfordre trådstarter, til at forsøge - er 100% overbevidst om et stort potentiale.

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Der er en del logistiske aspekter og andre detaljer (fx ansvarsforsikring) der skal overvejes og sidenhen på plads, men mon ikke du får svar på dit spørgsmål snart? <hint> se signatur </hint>

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg undersøgte for noget tid muligheden for noget lignende. Det bedste eksisterende eksempel jeg fandt var dem her:

http://bikes.urbanoutfitters.com/build_drop.asp

Ideen er super super fed, og konceptet kan uden tvivl blive en kæmpe succes. Problemet er bare logistikken. Du skal have utrolig mange komponenter hjemme, så du har brug for et ret stort lager og derved også en del kapital.

Hilsen Morten

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)