ok jeg kom til og lave 2 bruger Hilsen Peter |
mange brådne kar i en branche. ja i maler branchen
mange brådne kar i en branche. ja i maler branchen |
Cisco CCIE På 12 år og backbone administrator / på nogle europas føre internet backbone´s så ja internet - og IPv4 og ipv6 og RIPE Network Coordination Centre er min ven, /Peter |
Jeg har alle de IP´er jeg skal bruge måske et par a nectværk måske 2.0.0.2/255.0.0.0 hvem ved |
Jeg er fra USA som ham der Rosestand |
sjovt nok du lige linker til en side hos SEO danmark, og samtidig siger at mikkel er forkert på den. Yderligere er det endnu sjoveret at se at der inden for de sidste 24 timer er ændret indhold på SEO danmarks hjemmeside, sjovt nok fx det indhold som er kopieret fra mig :) Men her er blandt andet et bevis på at SEO danmark har kopieret indhold. Og ja man vil kunne se selv samme tekst hvis man går ind og ser på den cachede version af forsiden. Det er sq for meget et eller andet sted at folk/du render og kopiere, og endnu værre, eller dummere må man nok sige, at kopiere fra SEO konkurrenter som reelt set ved noget om SEO. Meget dumt efter min mening. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Når venner nu er det nok for i dag og [Del af indlæg slettet af moderator for brud på Aminos regler] |