Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger kontakt til danske importører der importerer slips og butterflies

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

jeg har lige oprettet mig som bruger på denne hjemmeside, da den ligner et godt sted at få gode råd og kontakter.

Jeg er igang med at åbne min egen shop indenfor slips, butterfly og seler samt gadgets indenfor den kategori til mænd.

Jeg søger derfor gode kontakt til danske importører der importerer slips og butterflies i en fornuftig kvalitet til fornuftige priser. evt. et lager som skal sælges :)

Overvejer også, at der evt ville være mulighed for at bestille egne designs, da det kunne være interessant.

Skriv endelig er åben over for det hele:)

Tak.

 

Mvh David

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Umiddelbart ville jeg nok selv finde nogle producenter at handle hos, især fordi du overvejer at tilbyde egne design eller customization..... der er jo ingen importør der lige ligger inde med et eget design der bliver lavet på din hjemmeside.

Der kunne være en anden positivt effekt ved at søge leverandører selv, du kunne få indsigt i prisniveauet/kvalitet/logistik og vurdere på, om det er bedst med egen leverandør eller et samarbejde med en importør, grossist.... Altså et godt billede af markedet, i hvert fald på indkøbssiden.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tak for kommentaren.

Jeg har lige været inde og kigge lidt rundt på det område med at finde en levenrandør selv. jeg vil lede videre. Hvis du evt kender nogen sider eller steder, må du meget gerne sende deres adresse. :)

 

Tak for info.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne checke lidt her i disse leverandør databaser...

Dit bibliotek har nok en version af kompass med login, der er lidt bedre mht. til uddybende informationer, hvis du skulle have de behov

Alternativt kan du for rimelige penge få foretaget en leverandørsøgning hos:

Som er det gamle Erhvervsservice på Herning Central Bibliotek der råder over mange databaser man kan slå op i for fornuftige penge....

Jo bedre du kan beskrive dine behov/krav jo bedre kan de kredse leverandørerne ind for dig. Lidt som på Google kunne man fristes til at skrive  ;-)

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)