Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der potentiale i det her??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten!

Jeg tror helt sikkert der kunne være et potentiale i det, da det kan være svært at visualisere de tanker og visioner en arkitekt har formuleret i en AutoCAD-tegning til noget kunden og eventuelle investorer kan forholde sig til. Når vi taler om almennyttige boliger, så får man som køber lige pludselig et rigtig godt grundlag for at vurdere hvordan boligen vil blive endnu inden den første sten er lagt.

Bare klø på :)

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:46
En lille smule off-topic men...

Jeg synes det er et fedt produkt du har. Jeg tror du kunne tjene rigtigt gode penge ved følgende:

1) Bliv den bedste på markedet til at tage 3D produkt fotos.

2) Reducer dine omkostninger for disse fotos til det latterligt lave.

3) Giv nu tilbud til webshops på 3D produktrotationer i flash, til en pris hvor folk siger "Hey, det kan sgu da ikke skade at prøve." Hvis det virker godt kommer de tilbage efter flere. 

Tænk på hvor mange produkter der sælges dagligt, og hvor svært det er at skille sig ud med sin webshop.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:16
Dato: 23-04-2007 08:50:56 Forfatter: Moskjær Marketing
Hej Morten!

Jeg tror helt sikkert der kunne være et potentiale i det, da det kan være svært at visualisere de tanker og visioner en arkitekt har formuleret i en AutoCAD-tegning til noget kunden og eventuelle investorer kan forholde sig til. Når vi taler om almennyttige boliger, så får man som køber lige pludselig et rigtig godt grundlag for at vurdere hvordan boligen vil blive endnu inden den første sten er lagt.

Bare klø på :)

Hej Kurt

Jeg kunne ikke være mere enig. Det handler om at sætte billeder på. Altså at visualisere. Jeg tror stadig at de visuelle indtryk undervurderes af mange, men det er begyndt at ændre sig.

Tak for din feedback )

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:18
Dato: 23-04-2007 09:46:07 Forfatter: Jesper Jørgensen
En lille smule off-topic men...

Jeg synes det er et fedt produkt du har. Jeg tror du kunne tjene rigtigt gode penge ved følgende:

1) Bliv den bedste på markedet til at tage 3D produkt fotos.

2) Reducer dine omkostninger for disse fotos til det latterligt lave.

3) Giv nu tilbud til webshops på 3D produktrotationer i flash, til en pris hvor folk siger ''Hey, det kan sgu da ikke skade at prøve.'' Hvis det virker godt kommer de tilbage efter flere.

Tænk på hvor mange produkter der sælges dagligt, og hvor svært det er at skille sig ud med sin webshop.

He he man skulle jo næsten tro jeg havde betalt dig for den kommentar. Prøv at se www.virtueltour.dk eller bedre endnu, så prøv at se en af kjolerne på http://www.brud.dk/?page=553 

Der har jeg laver 360 grader produktrotationer, MED zoomfunktion. Dvs. så man kan zoome helt ind på den mindste detalje!

Men jeg vil ikke og bliver aldrig den billigste. Jeg vil være den bedste!

Hilsen Morten

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:23
Hej Morten

Ideen er interessant. Outsourcing firmaer som fx www.lazymask.dk / www.lazymovie.com kan hjælpe dig med at fremstille 3D verdener samt løse andre routineprægede opgaver i frobindelse med 360 graders fotografering og dermed gøre dig konkurrencedygtig.

mvh. Leifer

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:36
Dato: 23-04-2007 11:23:13 Forfatter: leifer

Hej Morten

Ideen er interessant. Outsourcing firmaer som fx www.lazymask.dk / www.lazymovie.com kan hjælpe dig med at fremstille 3D verdener samt løse andre routineprægede opgaver i frobindelse med 360 graders fotografering og dermed gøre dig konkurrencedygtig.

mvh. Leifer

Hej Leifer.

Jeg har godt hørt om lazymask. De har spammet div. panoramaforums med tilbud om deres services  Men der er ikke nogen som helst chance for at der er nogen der kommer til at røre - eller være del - af fremstillingen af mine panoramabilleder  Ikke at ideen er dårlig, men det vil give alt for lidt kontrol og indflydelse på resultatet, så det kommer jo lidt an på hvem målgruppen er..... Men hvis jeg også skal til at tilbyde at lave autocad filerne, så skal jeg helt sikkert have fat i en partner. Så tak for tippet )

Hilsen Morten

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)