Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Supplerende forside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Til stationsforstanderen

Jeg vil komme med et forsalg til en tilføjelse på sitet.

En imellem opleves det, at en enkelt debat trækker rigtig mange debatører og dermed indlæg ind. Andre tidspunkter har jeg som ivrig læser ikke fået læst indlæggende i løbet af dagen.

Fælles for de to oplevelser er, at en facilitet på forsiden eller under dagens indlæg, som muliggør skabelse af en oversigt over alle dagens emner, ville forøge mit og andre brugeres overblik. Evt med muligheden for at se hvor mange indlæg det enkelte emne har i løbet af dagen.

Det ville også betyde, at vi ikke skal løbe 5 - 9 sider igennem om aftenen, for ikke at gå glip af f.eks. et nyt vigtigt indlæg/emne.

Julehilsen
Henrik Sidenius

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:11
God ide, men det er ikke noget programmet kan som standard, men det er på listen over nice to have :-)

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:13
der er i forvejen et par løsninger som kan afhjælpe dette problem.

Der er oppe i højre hjørne en knap der hedder indlæg i dag.

Derudover har Sune været så venlig at udvikle et RSS feed, som kan bruges til at danne en oversigt over nyeste indlæg.

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=677

EDIT: Skulle måske overveje at læse spørgsmål igennem 2 gange inden jeg svarer ;)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:26
Som Martin skriver så er RSS feed''et optimalt til dit behov, alternativt kan du bruge følgende side som jeg lige har lavet - ugens program fra Amino ;)

http://www.d0t.dk/amino/?show=list

Så håber jeg der også er andre end dig der kan bruge den. Jeg har absolut intet gjort ud af opstillingen/designet, men håber det er brugbart alligevel - jeg kan eventuelt stille det lidt pænere op hvis det er. Forslag til andre udvidelser/ændringer er mere end velkomne.
Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 16:33
Hej Sune

Godt gået.
Det er præcis, hvad jeg har brug for. Håber andre kan bruge det også. Layoutet betyder ikke så meget.

hilsen
Henrik Sidenius

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:47
Super, det er jeg glad for at høre, jeg lader den køre så og ser om jeg på et tidspunkt lige kan få kigget på layout''et.
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 13:29

Dato: 12/8/2005 4:26:09 PM Forfatter: Sune Christesen Som Martin skriver så er RSS feed''et optimalt til dit behov, alternativt kan du bruge følgende side som jeg lige har lavet - ugens program fra Amino ;) http://www.d0t.dk/amino/?show=list Så håber jeg der også er andre end dig der kan bruge den. Jeg har absolut intet gjort ud af opstillingen/designet, men håber det er brugbart alligevel - jeg kan eventuelt stille det lidt pænere op hvis det er. Forslag til andre udvidelser/ændringer er mere end velkomne.

Hej Sune

Det var en rigtig god ide du her har kreeret. Den er straks lagt ind under mine fortrukne. Det er helt utrolig nemt at få en oversigt over de fantastisk mange indlæg der er på amino.dk

Mvh

Lars C
plbrake.dk
Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 01:10

Dato: 12/8/2005 4:26:09 PM Forfatter: Sune Christesen Som Martin skriver så er RSS feed''et optimalt til dit behov, alternativt kan du bruge følgende side som jeg lige har lavet - ugens program fra Amino ;) http://www.d0t.dk/amino/?show=list Så håber jeg der også er andre end dig der kan bruge den. Jeg har absolut intet gjort ud af opstillingen/designet, men håber det er brugbart alligevel - jeg kan eventuelt stille det lidt pænere op hvis det er. Forslag til andre udvidelser/ændringer er mere end velkomne.

Hej Sune

Det ville være fedt om du kunne lave en hovedinddeling for hver dag, således at man hurtigt kan finde rundt, listen er godt nok lang allerede nu.

En anden ting som også ville være et scope, var en søgefunktion på alle indlæg med kun to-tre søgeord.

Jeg har tit det problem at jeg ikke lige kan huske i hvilken debat jeg læste noget interessant, og så er det altså sin sag at lede dem alle igennem.

Med venlig hilsen

Lars C
plbrake.dk
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:40

Hej Lars,

Jeg har tilrettet opstillingen nu - er det sådan noget du har i tankerne?
Mhs. til at søge kan jeg godt lave en funktion, der kan dog kun søges på overskrift, forfatter samt tidspunkt - er det nok?

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 12:31
Dato: 12/14/2005 9:39:54 AM Forfatter: Sune Christesen

Hej Lars, Jeg har tilrettet opstillingen nu - er det sådan noget du har i tankerne? Mhs. til at søge kan jeg godt lave en funktion, der kan dog kun søges på overskrift, forfatter samt tidspunkt - er det nok?

Hej Sune

Yep det var lige det jeg tænkte på med http://www.d0t.dk/amino/?show=list.

M.h.t søgefunktion, så er det desværre tit at det er dele af brødteksten jeg husker, men prøv det du foreslår, så må vi se om du skal sættes på yderligere defineringsopgaver:-)

Med venlig hilsen

Lars C
plbrake.dk
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)