Hej Poul Du skal udfylde alle felterne for at blive tilmeldt dermed også dit tlf. nr.
Grunden til at man skal udfylde alle felter er for at undgå useriøse personer og spam. Men vigtigst er at du skal bruge dit telefonnr. og email til at logge ind med når du skal læse magasinet
jeg synes, det ligner for meget ( på ex. forside+overskrifter) den populistiske publikation: Iværksætteren, som jeg har læst et par nr. af.( Men den gav mig ikke noget fagligt værdifuldt.)
Såe, i lægger op til åben innovation på indholdet- godt træk, hvis brugerne får noget at skulle have sagt i realiteten. Forhåbentligt kan der komme nogle iværksætter-"cases", som kan bruges til noget udover bare underholde
Men vigtigst er at du skal bruge dit telefonnr. og email til at logge ind med når du skal læse magasinet
Nå, okay, det vidste jeg ikke. Det vil jeg anbefale jer lige at nævne. Jeg ku' ikke se, hvad i al verden I skulle bruge mit telefon-nummer til, så jeg skred med det samme...
Jeg vælger at tage dit ord for pålydende. Men jeg er sikker på, at du har forståelse for, at det godt kunne se ud som om, at du og Ronni Larsen har en fælles interesse i projektet, når nu I sidder samme sted, og i øvrigt har haft gensidigt ens IP-adresser alle de gange, I har kommenteret på hinansens indlæg.
Så tanken var da nærliggende.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn