Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slip din indre energi løs den 9. maj 2007 (Kbh) - Skynd dig!

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-04-2007 20:35:41
Forfatter: Krondal

Super initiativ med at mødes og få en bid mad - det vil jeg også gerne deltage i, men bliver dog lige nød til at have lidt mere info om kl. for dette.

Super, jo flere jo bedre :-)

Da arrangementet starter kl. 19.00, vil jeg foreslå at vi starter kl 17... det giver tid til at ankomme, en lille start-apperitif, mingle med folk og reel spisning, samt at komme fra mad og talende mand...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:34
@Nicolai: René (Dribling) - (er dog lidt bange for dig...
sidst jeg mødte dig til et amino-event prøvede du at drikke varm starin
og spyttede det ud over undertegnedes jakkesæt , husker du? )

... med mig foregår alt i løb, og hvis du ikke flyttede dig, da der kom en kropsfinte fra dribleren, ja, så løb stearinen sikkert også fra det lys, du alligevel var ved at brænde i begge ender. Fantastisk aften i øvrigt, og du får en håndplukket oliven i erstatning!

Nå, var det ikke mad og og foredrag det handlede om? Jeg er helt sikkert også med

A bientot

René
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:38
Dato: 24-04-2007 20:47:04 Forfatter: Nicolai Lønne
Super, jo flere jo bedre :-)
Da arrangementet starter kl. 19.00, vil jeg foreslå at vi starter kl 17... det giver tid til at ankomme, en lille start-apperitif, mingle med folk og reel spisning, samt at komme fra mad og talende mand...

Kl. 17.00 giver 1½ time til spisning, mingling og "transport".........da dørene åbnes kl. 18.30 og der også er mulighed for at skabe nye kontakter der.............skal vi gå glip af den mulighed?
Hvis jeg kan få det til at hænge sammen, med barnepigens planer, kommer jeg til spisning.
Det giver jeg besked om snarest
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:48
Dato: 24-04-2007 22:34:27
Forfatter: René Gade Mikkelsen - Dribling
... med mig foregår alt i løb, og hvis du ikke flyttede dig, da der kom en kropsfinte fra dribleren, ja, så løb stearinen sikkert også fra det lys, du alligevel var ved at brænde i begge ender. Fantastisk aften i øvrigt, og du får en håndplukket oliven i erstatning!

Nu er jeg ikke så meget for oliven, men da jeg ikke kan forestille mig at en tapas-bar sælger oliven uden tilhørende martini, så skal jeg da ikke fornægte din gestus

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:52
Dato: 24-04-2007 22:38:04
Forfatter: Krondal
Kl. 17.00 giver 1½ time til spisning, mingling og ''transport''.........da dørene åbnes kl. 18.30 og der også er mulighed for at skabe nye kontakter der.............skal vi gå glip af den mulighed?

Andre mennesker , vil det sige vi skal til at være sociale med andre folk end aminoer? Det er jeg ikke meget for...
Men hvad siger folket, er 1½ time nok eller skal vi skubbe ankomst en halv time, så vi altså snakker noget så tidligt som 16:30?

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:56
Dato: 24-04-2007 20:47:04 Forfatter: Nicolai Lønne [QUOTE]

Det skulle jo starte 18.30 så skulle vi ikke mødes 16.30 istedet eller er det for tidligt? Jeg er under alle omstændigeheder helt på...

Vi ses

Ania

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 23:06
Dato: 24-04-2007 22:51:52 Forfatter: Nicolai Lønne
Andre mennesker , vil det sige vi skal til at være sociale med andre folk end aminoer? Det er jeg ikke meget for...

..............hmmmm.........sociale med andre end Aminoer...............næ nej, vi skal da bare stå i en tæt samlet flok og være totalt utilnærmelige - det skal da nok gøre indtryk - og vi kommer meeeeeeeget tættere på hinanden  
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:14
Som ægte vestjyde, må jeg lige underbyde.

Hvad med at mødes kl. 16 og starte med kaffe og en god omgang "bordet rundt". Så der der tid nok til at ankomme, når dørene åbnes, så vi kan være med til at slås om de gode pladser.

- Jeg skal jo have så meget ud af min tur til hovedstaden som muligt.

mvh Hans

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:48
Dato: 24-04-2007 23:14:04
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Hvad med at mødes kl. 16 og starte med kaffe og en god omgang 'bordet rundt'. Så der der tid nok til at ankomme, når dørene åbnes, så vi kan være med til at slås om de gode pladser.

Hvem sagde det skulle være let at arrangere noget så simpelt som en bid mad

Selv om jeg får svært ved at være der lige til kl. 16.00, kunne vi så ikke sige ankomst og snakke, kaffe, hygge fra kl. 16.00 - 17.00.
For at kunne nå at nyde retterne, så bestiller vi kl. 17.00 og forventer at kunne forlade etablissementet(endnu ukendt) senest kl. 18.15 for derved at kunne ankomme ca. kl 18.30 til foredraget.

De som kan og lyster kan jo så komme så tidligt som muligt og dem som skal diverse alting først, kan komme helt frem til lidt i 17.00

(spg: kan det lade sig gøre at bestille, lave og servere, nyde maden og drikke sin vil/øl/vand på 1 time og et kvarter? Må da give et flaskehals med køkkenet hvis vi bliver mange...)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:03
Nicolai styrer og bestemmer.

mvh Hans

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)