Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min Facebook mini-webshop / katalog?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lavet en ting til Tekandens Facebook side og vil gerne høre hvad i synes om den. Mangler der noget, virker den ikke rigtigt i din browser, eller noget der undre dig.

Har fået nogle ideer til udseendet fra bærbar.com mini-webshop / katalog - hvad man nu kalder det.

Link til facebook siden der har denne mine-webshop / katalog: http://www.facebook.com/Tekanden?sk=app_221460014534454

Link uden for facebook: http://tekanden.com/plugins/facebookshop/fbapp.php

Ideen er at lave mere på den senere så man faktisk kan handle fra facebook, ved ikke om man må lave sådan noget, så skal jeg tjekke op på først. Men ellers bliver det også en mobil version af min webshop.

Tilknyttet google analytics, så jeg kan se hvor mange der bruger den - ingen data endnu (lige lagt op).

Kom med det. Hvad siger i godt eller dårligt :D

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 01:38

Skulle noget være interesseret i at lave sådan en selv har jeg brugt en iframe facebook app og så lavet et PHP script på min server der henter dataen fra min database og så åbnet som iframe på facebook. Ikke det helt store programmering der skal til.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 03:09

Jeg kan lide det, så simpelt kan det siges

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:15

aspire hypnosis center:

Jeg kan lide det, så simpelt kan det siges

Tak for at du tjekkede den ud og gav din mening :)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:56

Fedt lavet! :o)

Jeg tør heller ikke lige sige om facebook accepterer det, men jeg har selv været på udkig efter noget lignende, dog uden det store held.

Hvis facebook godkender det, tror du så man kan få det til at fungere med betaling uden henvisning til webshop? (Rettelse: overså lige at du allerede havde ideer om dette!)

Mvh Uffe

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:00

uffehs:

Fedt lavet! :o)

Jeg tør heller ikke lige sige om facebook accepterer det, men jeg har selv været på udkig efter noget lignende, dog uden det store held.

Hvis facebook godkender det, tror du så man kan få det til at fungere med betaling uden henvisning til webshop?

Mvh Uffe

Det håber jeg man kan, indtil videre med de enkelte teste jeg har, ser det ud til at man kan hvis man har sin betaling på eget site og ikke med feks. Paypal som kræver eget vindue.

Jeg prøver i hvert fald at lave det og så må jeg imens finde ud af om Facebook tillader en fuld webshop som app på siderne :)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 20:05

Kim Vinberg:

Det håber jeg man kan, indtil videre med de enkelte teste jeg har, ser det ud til at man kan hvis man har sin betaling på eget site og ikke med feks. Paypal som kræver eget vindue.

Jeg prøver i hvert fald at lave det og så må jeg imens finde ud af om Facebook tillader en fuld webshop som app på siderne :)

Cool. Du må da meget gerne smide en update hvis du når frem til noget - kunne være en sjov måde at gøre salgskanalen lidt alternativ :)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 20:06

Hej Kim

Ganske flot stykke arbejde du har fået lavet der.

Hvorfor mener du der skulle være problemer med facebook omkring shoppen? Der er da et hav af online shops på facebook.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:13

Bennie Larsen:

Hej Kim

Ganske flot stykke arbejde du har fået lavet der.

Hvorfor mener du der skulle være problemer med facebook omkring shoppen? Der er da et hav af online shops på facebook.

har du et link til nogen som har en hel shop på facebook. Hele bestillings delen og ikke kun katalog delen?

Ikke selve kataloget jeg er i tvivl om man må have der, for det ved jeg man må :) Men den del jeg ikke ved om man må er selve betalingen, kan godt være der ikke er nogen problemer med Facebooks regler omkring dette, tvivler , men det er en ting jeg skal finde ud af :D

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:24

Fedt lavet. Det må jeg prøve :) 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)