Hey Amino brugere! Ja så fik jeg mit EuroAds app i App Store, det vil jeg selvfølgelig fejre med at uddele promotion codes til de første 10 der svarer i denne tråd. Hvorfor er App'et så bedre end at tjekke EuroAds's website på min mobil? App'et viser dagens inkomst, månedes inkomst og den gennemsnitlige inkomst pr. dag i denne måned. Derfor er det både hurtigere og nemmere :) iTunes link: http://itunes.apple.com/dk/app/euroads-stats/id479973669?l=da&mt=8 OBS: Hvis du gerne vil svare alligevel men ikke bruger EuroAds - så skrive lige at du ikke bruger EuroAds, så en anden heldig person kan få en promotion code :) |
EuroAds App i app store - Gratis promotion codes
- 1
Vil helt sikkert bruge den, hvis den ikke kostede 12 kroner. 6 kroner er mere rimeligt, for en så simpel app. Men du omtaler den i iTunes Store som "app'et" og "dette app" - hedder det ikke "app'en" og "denne app"? Men kanon initiativ - håber du får tilføjet mere avancerede rapporter i senere versioner. |
Hehe godt spottet ang. et / en app :D. Kan du ikke sende en privat besked til mig, så jeg kan sende dig en promotion code? Jeg kunne nemlig ikke lige finde en send PM knap på din profil. |
Det lyder sku lækkert! Så bliver det noget nemmere at tjekke hvad man har tjent.. Mvh Tobias. |
Verdensklasse!! |
Tak for feedbacken Tobias & Rasmus B! Vil i ikke lige sende en privat besked til mig, så i kan få jeres promotion code :) ? |