Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EuroAds App i app store - Gratis promotion codes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino brugere!

Ja så fik jeg mit EuroAds app i App Store, det vil jeg selvfølgelig fejre med at uddele promotion codes til de første 10 der svarer i denne tråd.

Hvorfor er App'et så bedre end at tjekke EuroAds's website på min mobil?

App'et viser dagens inkomst, månedes inkomst og den gennemsnitlige inkomst pr. dag i denne måned. Derfor er det både hurtigere og nemmere :)

iTunes link:

http://itunes.apple.com/dk/app/euroads-stats/id479973669?l=da&mt=8

OBS:

Hvis du gerne vil svare alligevel men ikke bruger EuroAds - så skrive lige at du ikke bruger EuroAds, så en anden heldig person kan få en promotion code :)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:12
Lyder som en god idé. Hurtig adgang til stats osv! Er faktisk træt af at logge ind via Safari på min iPhone.

Vil helt sikkert bruge den, hvis den ikke kostede 12 kroner. 6 kroner er mere rimeligt, for en så simpel app.

Men du omtaler den i iTunes Store som "app'et" og "dette app" - hedder det ikke "app'en" og "denne app"?

Men kanon initiativ - håber du får tilføjet mere avancerede rapporter i senere versioner.
Tilmeldt 18. Mar 10
Skrevet kl. 17:26

Hehe godt spottet ang. et / en app :D.

Kan du ikke sende en privat besked til mig, så jeg kan sende dig en promotion code? Jeg kunne nemlig ikke lige finde en send PM knap på din profil.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 00:02
Hey.

Det lyder sku lækkert! Så bliver det noget nemmere at tjekke hvad man har tjent..

Mvh Tobias.
Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 00:11

Verdensklasse!!

Synes det er enormt tidskrævende at gå ind og tjekke via safari.
Især når man bor ude på landet, hvor man ikke har verdens hurtigste 3G-dækning så tit..

Håber den kommer til at funke!

Den ser enormt enkel ud, hvilket jeg synes er en stærk side ved den!

Et forslag til udvikling kunne være den mere avancerede app, som inkluderer noget om hvilke kampagner man har tjent hvor meget på og sådan?
Det ville måske få flere folk til at købe den, da det normalt ikke er livsvigtigt at se de tre stats på farten :-)

Håber du kan bruge mine råd til noget.

Mvh

Rasmus B. 

Tilmeldt 18. Mar 10
Skrevet kl. 04:36

Tak for feedbacken Tobias & Rasmus B!

Vil i ikke lige sende en privat besked til mig, så i kan få jeres promotion code :) ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)