Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøbskurv eller bankoverførsel?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle Aminoer,

I forbindelse, med at jeg er igang med at oprette min første hjemmeside, hvor der skal indgå noget betaling. Har jeg et spørgsmål vedr. det med betaling.

Hjemmesiden kommer til at sælge services. Jeg ved bare ikke helt hvordan vi skal gøre med betalingen.

Om vi skal lave arbejdet, og så lade folk betale til en firma konto.

Eller

Lave en indkøbskurv og lad folk betale først, og derefter går vi igang.

Eller en blanding.

F.eks. Ser jeg selv mange programmerings hjemmesider, uden en indkøbs kurv men bare med en bankoverførsel inden eller efter.

Hvad ville i have det bedst med, at man betalte i en indkøbskurv og fik emailbekræftigelse eller at man bare lavede en bankoverførsel.

Har i eventuelt nogle råd?

Mvh

Seiven.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Seiven:
Har i eventuelt nogle råd?

Hvilek services er der tale om?

Køb ren argan olie her

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit råd til dig må være, at du vælger et betalingsmodul på din hjemmeside med en indkøbskurv, så folk ikke skal overføre penge til en konto. Det handler om tryghed, når man som forbruger handler på en hjemmeside og ved betaling med kort, så kan folk nemmere få deres penge retur, hvis de aldrig ser den vare, som de ellers har betalt for. Det er dog noget sværere ved en bank overførsel, at få pengene retur igen.

Det er iøvrigt også langt nemmere for folk at hive dankortet frem og indtaste oplysningerne, frem for at skulle logge ind på deres netbank og indtaste oplysninger om dine bank oplysninger til overførelse af penge.

Mvh Michael

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt foretrækker jeg ved services at få opgaven udført først og så betale bagefter. Om det sker ved bankoverførsel er i mine øjne helt ok.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Seiven:
Har i eventuelt nogle råd?

Hvilek services er der tale om?

Undskyld Jan, den smuttede lige.

Der er tale om Tekstforfatter branchen. Altså, rette tekster lave tekster osv. (bare rolig jeg det er ikke mig der retter eller skriver dem. :D )

Vil gerne høre flere meninger om dette, da de andre i denne branche måske også kan få lidt gode råd ud af det.

mvh 

Seiven

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når der er tale om tekstforfattere, ville jeg aldrig betale forud, da der måske ville være et par rettelser i deres tekster når de levere dem

De tekstforfattere jeg bruger sender en regning, når vi er enige om at teksten er i orden.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Når der er tale om tekstforfattere, ville jeg aldrig betale forud, da der måske ville være et par rettelser i deres tekster når de levere dem

De tekstforfattere jeg bruger sender en regning, når vi er enige om at teksten er i orden.

Enig.

@Seiven - der er ingen grund til at oprette en "kasse" eller batlingsdel online til det.

Det der dog kan være smart er, at du opretter en paypal konto som kunderne kan betale ind på med det samme efter de har modtaget en mail fra dig og opgaven er udført.

Jeg handler med en leverandør fra Ungarn på den måde og jeg sparer omkring 200 hver gang vi handler på den måde i forhold til at overføre penge via banken til udlandet.

 

Køb ren argan olie her

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tusind tak for jeres svar.

Tror det bliver paypal, betaling efter teksten er leveret. Det var faktisk også lidt ala det jeg selv tænkte på. - men det kunne godt være folk, syntes det var mere troværdigt med en indkøbskurv osv. 

mvh

seiven

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)