Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - hvilket system / udbyder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har webshoppen www.vildbasser.dk - som er en standard shop, igennem e-cart / way2web.

Jeg har nu haft den i ca. 4 år og er ikke helt tilfreds. Til dels er den jo god med masser af funktioner i admin, men synes bare selve siden halter rigtig meget. Både designmæssigt og funktionsmæssigt. Ja jeg kan sikkert få et andet design, men tror bare ikke jeg kan få et som virkelig fanger og med den rette opsætning. 

Udover det oplever jeg at siden er meget langsom - hvad siger I? Vil så sige, at indtil for godt et år siden, der fungerede den meget bedre og mener også at have meget bedre søgeresultatetgoogle, end jeg har idag og har haft det senest år.

Den vises ikke lige godt i alle browsere, hvilke jo heller ikke er smart eftersom flere og flere vel bruger andet end explorer. 

Hvad kan hjælpe mig? Hvad er jeres forslag?

Jeg havde besøg af Skandiaweb forleden, men kan godt læse mig til herinde at det ikke er helt godt? Men hvad med en Magento shop ellers, som jo er det de kører med - vil det være en fordel at anskaffe mig sådan en i forhold til f.eks. søgeoptimeringen?

Men udover det med Skadinaweb, så synes jeg ikke en pris på 699,- (shop/host) plus 299,- (gateway) lyder ret tiltalende - når det så skal betales forud for et år af gangen. Og man binder sig for 36 måneder.

Er vi ikke derude hvor man kan få lavet en shop, købe den, og få den hostet til en hel anden pris årligt?

Håber nogen kan hjælpe mig videre, for føler simpelthen ikke min shop idag er brugbare og funktionsværdig overfor kunder.

God weekend til jer alle.

Mange hilsner Githa
Vildbasser.dk

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at åbne en shop selv, og har fået super service fra http://www.prestadesign.dk/ - Prestashop syntes jeg virker kanon, og passer perfekt til mine behov. Den er rimelig let at søgeordsoptimere perfekt.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Githa:

Men udover det med Skadinaweb, så synes jeg ikke en pris på 699,- (shop/host) plus 299,- (gateway) lyder ret tiltalende - når det så skal betales forud for et år af gangen. Og man binder sig for 36 måneder.

Er vi ikke derude hvor man kan få lavet en shop, købe den, og få den hostet til en hel anden pris årligt?

Hej Ghita

Vi tager 9.995,- for en unikt designet Magento shop INKL. første års hosting og betalingsgateway (efterfølgende år koster dette 3000 som betales direkte til hosting firmaet).

Så vidt jeg er orienteret så er Skadiawebs pris på 699 om måneden kun inkl. en skabelon og lidt tilpasning af denne - er det ikke korrekt?

Vores pris kan kun lade sig gøre fordi vi har outsourcet hele produktionen.

Se evt. mere på http://getashop.dk

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ghita og andre, vi står og skal til at finde den rigtige webshopløsning og synes det er en jungle at finde det bedste firma som laver webshops til en rimelig pris.

Lad os høre, hvilken løsning du vil benytte?

MVH Thorild

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ghita og Thorild.

Vildbasserne: jeg har lige tjekket, den loader med det samme både i Explorer9 og Firefox, så det opfatter jeg ikke som et problem. Man kan altid diskutere design, og det ville jeg nok gøre i dit tilfælde, bl.a. dine købsopfordringer er ikke ret synlige.

Du har også mere end 33000 sider indekseret ifølge Google, det lyder voldsomt, og kunne være en indikation på duplicate content, som jeg godt tør vædde på at du lider af, uden at jeg har gjort andet end at kigge overfladisk.

Så der er da helt klart nogen ting at tage fat i, jeg vil iøvrigt gerne kigge nærmere på din shop, det kræver bare at jeg får lov at se i dine Analytics data. Det er som regel det bedste sted at starte, når nu Analytics er koblet på. Vi laver gerne en hurtig analyse af hvordan situationen er, og hvad man evt. kan gøre - og det koster dig ikke noget overhovedet. Det er først hvis du vil benytte dig af vores forslag, at taxameteret bliver startet.

Hvis du er ude efter en billig og hurtig løsning med et individuelt design, så er det Rasmus du skal have fat i, det er mit indtryk at det gør han godt.

Hvis du er ude efter en sparringspartner på alle områder omkring shopdrift, så er det måske os du skal have fat i (ikke for at forklejne Rasmus overhovedet, tværtimod) men vi prøver at fokusere på flere aspekter af drift.

Vi har skrevet lidt om vores tilgang til Magento på http://www.confero.dk/ hvis du synes vi lyder brugbare, så skriv eller ring - som sagt kan vi starte med en uforpligtende analyse af din nuværende shop.

Ovenstående gælder naturligvis også dig Thorild.

Mvh Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Jeg vil gerne hjælpe dig med at flytte din webshop, men jeg kan ikke sende dig en privat besked.

Hvis du sender mig en mail på jh@cube-it.dk så skal jeg nok lave en rigtig god pris til dig på en total løsning til billige penge. 

Mvh.
Jesper Have

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Så vidt jeg er orienteret så er Skadiawebs pris på 699 om måneden kun inkl. en skabelon og lidt tilpasning af denne - er det ikke korrekt?

Hej Rasmus,

Jeg har snart været forbi jeres hjemmeside mange gange - i søgning på Magento :-)

Mht. Skandiaweb, så siger de at de vil føre alle mine varer over og lave et design som jeg ønsker (men jeg kan altså godt tænke lidt og er godt klar over, det ikke er 100% unikt, men unikt på den måde at jeg vælger en skabelon og så retter de til med mine farver, tapeter og logo). Så for mig, så er det bare ikke UNIKT. Så er det en tilpasset skabelon.

Udover det skulle man kunne få telfonsupport en dag om ugen og ellers 5 dage på mail.

Men synes bare ikke det er så positivt det jeg kan læse herinde om dem?!

Hilsen Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ghita

Vi opretter IKKE produkter for dig. Grunden til dette er at vi leverer en service til en fast (og temmelig lav) pris og nogen har mange produkter andre har færre. Så det skal du selv gøre.

For de 9.995,- får du også hosting og betalingsgateway hos Magentohotel.dk første år. Dette inkluderer også både email og telefon support hos dem.

Ang. Skandiaweb så har jeg aldrig været kunde hos dem og kan ikke umiddelbart udtale mig om deres service anden det man kan læse sig til på deres hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)