Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på banner tryk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg står og vil meget gernel lave en side hvor alm. mennesker kan oprette en bruger og derefter trykke på banner, tilmelde sid konkurrencer eller nyhedsbreve, og så tjene et hvis antal point pr. tryk og tilmelding. Når man så har nok point kan man så få det udbetalt i kontakter ?

Nogen der kan sætte sådan en side op?

Ex på samme konsept:

Meget gerne skrive til mig på

Håber i forstår min mail :D

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 16:34
Øv.. Nu troede jeg lige, at jeg skulle give tilbud på at trykke et banner for dig... Og så mener du bare "klik" i stedet for "tryk".... Heh!

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 16:37
Hovsa overskriften var en fejl hehe

Sorry

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:52
Hej Mads
Inden du kaster dig ud i større (eller mindre) investeringer til programmering og andet, har du så undersøgt lovligheden af den ide du sidder med. De fleste banner netværks betegner det som click fraud hvis man betaler brugerne for at klikke løs. Hele ideen med bannere er jo at når annoncøren betaler et bestemt beløb pr klik, så skulle det gerne være oprigtigt interesserede brugere som klikker med hensigt på køb og ikke folk som bare klikker for at tjene en skilling og derefter lukker vinduet uden overhovedet at se på tilbudet.

Du kan se hvordan det gik i en lignende situation her: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=14024

Inden du hyrer en programmør til opgaven, bør du nok overveje at finde et netværk som tillader din form for kliks.
Dertil vil det nok også være en god ide, at regne lidt på hvad hver enkelt klik giver, hvor mange brugere du forventer at kunne få, hvor mange kliks de kan give hver dag/uge/måned og derudfra danne dig et syn for om din ide holder vand...

Håber ikke jeg har taget modet fra dig, jeg mener det udelukkende kontruktivt.
Hvis du beslutter dig for at fortsætte, så kan vi sagtens sætte sådan et site/system op til dig, men vil nok have behov for lidt mere specifikering af opgaven :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 16:57
Hejsa igen

Du er bestemt ikke taget modet fra mig.
Mange tak for det du skrev, det er nogen tanker jeg ikke har gjort mig, som jo er ret godt at have tænkt igennem.

jeg tænker lige lidt over det og så skriver jeg igen :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:59
Hej Mads, skulle du nu finde ud af det var lovligt, så husk også at vende situationen rundt. Ville du have lyst til at dine annonceringskroner gik til den slags netværk?
Jeg ville ihvertfald blive ked af at brænde alle mine penge af, som ny iværksætter, på et netværk der ikke giver mig en eneste kunde.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)