Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom-i-gang-lån eller ....?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg har lige startet min egen hjemmeside op www.easyinvestor.dk

Det var egentligt ikke meningen at jeg skulle tjene penge eller bruge penge på siden, jeg ville bare gerne hjælpe 

Men jeg fandt hurtig ud af at, det ikke var helt gratis at startet en hjemmeside op. Og jeg fandt også hurtigt ud af at, det var muligt at tjene penge på siden.

Men hvis jeg skal tjene penge på min side skal jeg låne nogle penge, eller få mig en investor.

Jeg så at man kunne få et kom-i-gang-lån (tror det er et initiativ fra regeringen) der var bare lige en lille hage at man skulle have haft sit CVR registreret i 3 år. Får man kan søge om lånet. Syntes ikke der er så meget kom i gang over det.

Vil gerne høre om der er nogle der har erfaring med nogle fonde som vil låne risikofyldt kapital ud, ved godt at det kan være svært at finde i disse tider.

Håber der nogle som kan hjælpe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39

Frederik Wind Andersen:
der var bare lige en lille hage at man skulle have haft sit CVR registreret i 3 år

Lånet er målrettet mod iværksættere med et CVR-nr., der er maks. 3 år gammelt..... - så noget har du misforstået.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:53

så er der bare ikke så meget kom i gang over det, hvis din virksomhed har overlevet 3 år har du da mindre brug for kapital end, en ny startet virksomhed.

Eller de kunne have lavet lån til begge grupper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)