Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SFI affiliate, penge på nettet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt over en affiliate side for nogen dage siden. Til forskel fra millioner af andre sider, reklamerede de her ikke med at man kunne tjene tusinder af kroner i timen, ved at købe et program, og læne sig tilbage.

Deres navn er SFI (Secure Financial ... et eller andet jeg har glemt), og har været i gang i godt 13 år.

Jeg vil så lige høre om der er nogen der kender mere til det, og evt har prøvet det med nogen form for indtægt, eller om det er en fis i en hornlygte.

Da netværk er en vigtig ting i dette, ligesom det på sin vis er i den rigtige verden, vælger jeg at linke lidt til det, til min og måske din fordel.

Hvis I skulle være interesserede i at prøve det, kan I tilmelde jer her: http://www.sfi4.com

(Affiliate link fjernet af moderator. Affiliate links er ikke velkomne på i Amino debatten)

Det er helt gratis, og tilbyder en masse værktøjer til at tjene penge - uden at vise så meget som en krone.

Men hvordan kan det betale sig? De har en shop der helt sikkert tjener en helvedes masse penge ind. Om man vil, så noget i retning af ebay. Folk smider ting på nettet, og man kan købe det. 40% af indtægterne fra SFI's side af, ryger i en pule som Executive Affiliates kan få del i.

Vh Jonas 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)