Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens billigeste visitkort!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Opklarende bemærkning: Det KAN man.

Når du registrerer dig kan du vælge, IKKE at blive affiliate, men bare kunde - i så fald kommer dit link IKKE på kortet. Men come on... sælg 4 og du er brake even ... og nok bliver du ikke millionær, men du har da fået gratis visitkort  .

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:56

Hvis man kigger på prisen er den 69.95 dollars for 1000 kort. det r ca.400 kr... det r ok billigt, måske ikke verdens billigste, men jeg tror de mener at det er de billigste der er printet på 310GSM papir. Det r seriøst kaftigt og så vidt jeg ved r der ingen i Europa er printr på den kvalitet. Har dog ikke set kortene endnu ...

Ja det ER billigt, så gi den gas og gå ind og opret jer.

Kasper

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:59
hvad sker der for min post?

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 17:48
Øh, hvem fanden gider købe visitkort for at reklamere for en andens forretning, og husk lige hvis de sendes fra USa kommer der moms og told ovenpå, så begynder det at blive rigtigt skægt
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:18
Dato: 19-05-2007 17:47:36 Forfatter: Thomas1974 Øh, hvem fanden gider købe visitkort for at reklamere for en andens forretning, og husk lige hvis de sendes fra USa kommer der moms og told ovenpå, så begynder det at blive rigtigt skægt

Hehe! NOGEN/mange pakker (rigtig mange..) slipper igennem uden at blive offer for told.... det er bare ikke lige til at spå HVILKE, så det er lidt et spil terninger ;-)

Jeg har eks. modtaget mange pakker fra USA siden nytår (dog ikke visitkort...) - kun eén måtte jeg hoste op med told for.... hvorfor ved jeg så ikke ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 19:25

Kommissionen er 25% på alle salg fra dit eget URL (også hvis du selv køber). Momsen i Danmark er 25%.

Trækker man de to tal fra hinanden giver det nøjagtigt, hvad du i minutter har brugt på at sætte dig ind i KashCards konseptet før du spytter galde ud på Amino:

Du reklamerer nemlig KUN for dit eget ''firma'' = DIT EGET URL. Og hvis du ikke vil det, så kommer der ikke noget URL på kortet!

Mit URL er Member.KashCards.com

Hvorfra har du i øvrigt fået i hovedet at de kommer fra USA? Er det da et Amerikansk selskab??

Prøv lige ... - ik''? 

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 19:28

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:11
Dato: 19-05-2007 19:24:45 Forfatter: Tage N Hansen

Hvorfra har du i øvrigt fået i hovedet at de kommer fra USA? Er det da et Amerikansk selskab??

Prøv lige ... - ik''?

Nu fremgår det jo ikke sådan helt specifikt hvor kortene bliver sendt fra - men eftersom Kashcards.com jo har dansk hotline, kunne det jo tænkes at danske kunder ekspederes via trykkeri i Danmark... eller hvorledes hænger det sammen?

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 21:57
Nej hvis du trækker de to tal fra hinanden får du eksakt hvad jeg gider at bruge af tid på hjernedøde projekter og folk der desperat prøver at sælge et eller andet lort via deres egne links herinde.

Hvis prisen angives til 69,95 dollars, regner jeg selvfølgelig med det er fra US, men hvis det kommer fra et andet land der handler i dollars, undskylder jeg gerne, men da der så vidt vides ikke er nogle lande i EU, der afregner i dollars, må det alt andet lige betyde at der skal betales moms og told ved import.

Tilmeldt 29. Apr 07
Skrevet kl. 23:53

Nu er jeg tilfældigvis lidt inde i virksomhedens gang da jeg kender en af 'drengene' bag projektet fra tidligere.

Faktisk bliver kortene produceret i Thailand og shippet derfra. Den meget store besparelse der ligger i deres meget strømlignede produktion af visitkort alene, giver 'luft' til kommission og billige kort, gør ikke shippingen tilsvarende dyrere - og 'end product' - leveret til døren er stadig under den pris du normalt betaler for visitkort i ex. Dk og USA. Print2people tager 1595kr for 1000 kort så de er helt off... Vistaprint er nok ( korriger mig hvis jeg tager fejl ) dem der producerer billigst indtil nu, og selv de kan altså ikke være med:

Eksempel:

Antal kort        Kvalitet                                      Designs                                                Pris  Kr.        Shipping Kr.     Shipping, dage       PRIS IALT

Vistaprint.dk       :  1000        215GSM + Matt Laminate             Vælg mellem 33                                         575                 103                     7                    678 KR.

KashCards.com  :  1000        310GSM+Matt satin Laminate  Vælg mellem 3500, i 123 kategorier.     386*               173                     7                    559 KR.

*plus 25% moms, minus 25% kommission! (jeg blev ikke opkrævet moms for mine kort) 

Tak fordi i holder debatten sober og fri for barnagtige udbrud om andre menneskers virksomheder!

Andre spørgsmål nu vi er igang?

/Tage

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)