Goddag Jeg er netop ved at færdiggøre HHX, hvorefter jeg vil starte på HA. Jeg har nemlig haft ganske godt udbytte af min uddannelse, hvorfor jeg bl.a. skriver dette indlæg. Jeg er lige blevet 19 år, bor i Aalborg og har bl.a. fået følgende karakterer på HH: Tysk A: 13/ 13 EØ A: 11/11 Afsætning B: 11 IØ: 11 Samfundsfag: 11 Matematik A: 11/10 EØ B: 11 Matematik B: 11/11 IT B: 11 Erhvervsret: 11 Naturligvis er teori ikke altid det vigtigste. Dog har jeg også en masse ideer og er generelt god til at se teorien i praktisk anvendelse. Mulige funktioner: Arbejdskraft: Fx til oversættelser i tysk Partner: Har også altid haft en drøm om at starte virksomhed Evt. I år har jeg desuden 2 måneders sommerferie, som jeg godt vil bruge på noget fornuftigt. Håber at høre fra jer Mail: Drammatikosdk@hotmail.com (også msn) |
Imponerende - jeg kommer dog til at tænke, hvad har du mon lavet ved siden af skolen. Praktisk-erfaring og et par udtalelser fra dem du har arbejdet for ville være rigtig godt. Mange virksomheder idag kigger jo lige så meget på om det er skæv person der ville kunne tilføje en virksomhed noget nyt ud over den sædvanlige "kasse-teori" som man jo kan læse sig til.
Jeg har tilføjet dig MSN, da jeg nok har et par koncepter der skal lanceres på tysk sommeren over.
Men fortæl lidt mere om hvad der interessere dig - hvad dig får dig frem i stolen - hvad der giver dig ild i sjælen.
Og så håber jeg du har fået valgt en spændende linie på Handelshøjskolen og ikke bare misbruger de karaktere på en HA almen (som vi andre jo mere eller mindre er tvunget til)
Jeg har tilføjet dig MSN, da jeg nok har et par koncepter der skal lanceres på tysk sommeren over.
Men fortæl lidt mere om hvad der interessere dig - hvad dig får dig frem i stolen - hvad der giver dig ild i sjælen.
Og så håber jeg du har fået valgt en spændende linie på Handelshøjskolen og ikke bare misbruger de karaktere på en HA almen (som vi andre jo mere eller mindre er tvunget til)
Held & Lykke.