Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på affiliate-koncept

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fed nok ide. Hvis der er noget internettet mangler så er det strukturering af informationer. I jeres tilfælde synes jeg helt sikkert i har ramt noget som jeg selv ville bruge, ingen tvivl om det. Har også dårlig erfaring med at man skal lede for lang tid på google med forskellige søgeord osv.

Hvis i skulle ramme sommer sæsonen kunne i f.eks. lave det med surfboards?

Nikoals

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 09:15

Hej Mr. A og Nikolas.

Tak for kommentarene!

Ideen er som sådan ikke kun at henvise til restsalg/udsalg af ski og skiudstyr. Vi snakker generelt vintertøj- og udstyr. Faktisk alt, hvad butikkerne nu lige har på restsalg/udsalg indenfor dette segment.

Selvfølgelig skal der en masse research til, men for mig at se, prøver vi ikke at overtale kunder, der hellere vil handle rent fysisk. Vores målgruppe er dem, der i forvejen søger online og give dem bedre overblik.

Problemet med udgiften for butikken er for mig at se, at vi generer trafik men ikke fører til salg. Dette tror jeg dog kan løses ved prissættelsen af vores service. Dog tror jeg, at butikkerne gerne ser større trafik på deres webshops, for den rette pris. Så det hele handler vel i bund og grund om, hvad vi tager for denne service? (Dette kan i svare på i denne tråd hvis i har lyst: http://www.amino.dk/forums/t/143589.aspx )

Mht til det med sommersæson, så er det klart også med i vores tanker. Men for ikke at gabe over mere end vi kan tygge so to speak, så har vi valgt kun at fokusere på vintersæsonen pt., da dette også er vores primære interesse-område.

Mvh Dennis

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Skrevet kl. 09:34

Mr. A:

Vil butikkerne indgå samarbejde, de har jo mersalg af reelle varer når kunden kommer i butikken og køber og kommer derved til at mangle tilbudsvarer.

Lige mht. dette, så ville det jo generelt være en dårlig ide for butikken at have en webshop overhovedet, hvis de ikke var interesseret i at få dem solgt online? 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:47

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Skrevet kl. 15:18

Ja, efter at have bakset lidt frem og tilbage har vi fået nyt benzin på bålet. Vi er overbeviste om, at det nok skal kunne bære frugt og vi bevæger os derfor fremad i ide- og undersøgelsefasen.

Vi vil gøre det klart overfor butikkerne, at de kunder, der i evt. måtte havne hos os er der for en grund. Hvis disse kunder var interesseret i at snakke med deres lokale skibutik eller se tingene i live, var de forhåbentligt ikke gået online.

Ydermere vil vi overfor butikkerne fremhæve, at vi ikke ønsker at sende kunder deres vej, der ikke ønsker et realiseret køb og derfor er vores kommision udelukkende baseret på realistiske handler. Da kunden via vores hjemmeside altid vil kunne se hvor langt i købsprocessen han/hun er, vil de ikke havne i butikkens webshop ved et uheld og derfor vil vores betaling for denne henvisning også være reel.

Derfor vil vi åbenlyst køre efter PPC (eller CPC for butikken).

Og nu til punktet hvor vi kan bruge jeres hjælp:

- Vi kræver en hjemmeside, der ikke skal bruge login, men den skal kunne indeholde en masse produkt-information. Det skulle gerne være muligt for butikkerne selv at kunne redigere i deres produkter på hjemmesiden, sådan så et udsolgt produkt ikke vil spilde plads (både uhensigtmæssigt for os og for butikken!). Er dette muligt? Kan man godt give butikkerne begrænset adgang til et område på hjemmesiden, hvor de kan redigere deres produktliste?

Mvh Dennis

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)