Hej Fed nok ide. Hvis der er noget internettet mangler så er det strukturering af informationer. I jeres tilfælde synes jeg helt sikkert i har ramt noget som jeg selv ville bruge, ingen tvivl om det. Har også dårlig erfaring med at man skal lede for lang tid på google med forskellige søgeord osv. Hvis i skulle ramme sommer sæsonen kunne i f.eks. lave det med surfboards? Nikoals |
Hej Mr. A og Nikolas.
Tak for kommentarene!
Ideen er som sådan ikke kun at henvise til restsalg/udsalg af ski og skiudstyr. Vi snakker generelt vintertøj- og udstyr. Faktisk alt, hvad butikkerne nu lige har på restsalg/udsalg indenfor dette segment.
Selvfølgelig skal der en masse research til, men for mig at se, prøver vi ikke at overtale kunder, der hellere vil handle rent fysisk. Vores målgruppe er dem, der i forvejen søger online og give dem bedre overblik.
Problemet med udgiften for butikken er for mig at se, at vi generer trafik men ikke fører til salg. Dette tror jeg dog kan løses ved prissættelsen af vores service. Dog tror jeg, at butikkerne gerne ser større trafik på deres webshops, for den rette pris. Så det hele handler vel i bund og grund om, hvad vi tager for denne service? (Dette kan i svare på i denne tråd hvis i har lyst: http://www.amino.dk/forums/t/143589.aspx )
Mht til det med sommersæson, så er det klart også med i vores tanker. Men for ikke at gabe over mere end vi kan tygge so to speak, så har vi valgt kun at fokusere på vintersæsonen pt., da dette også er vores primære interesse-område.
Mvh Dennis