Flot logo til en god pris søges :-)
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Hej Aminoer, Som overskriften lyder, skal jeg bruge et logo til en fornuftig pris. Hvem kan hjælpe?
Svar
Tilmeldt 16. Nov 11
miqlliot
Skrevet
16-11-2011 kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Kan du beskrive hvad logoet skal bruges til, størrelser, praktiske oplysninger som så, og hvilket prisleje du ligger i?
Svar
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Hej Thomas Jeg tror vi har lige det du søger. Jeg driver til daglig virksomheden Partnerdesign I/S , hvor vi leverer unikke logoer , og vi har designet for et hav af folk herinde på Amino .Vi kører pt. et tilbud på 495,- DKK indtil 15 december, i dette tilbud inkludere vi: - 4 design udkast - Alle de ændringer du ønsker - Brug til både offline og online, du får følgende filer: .png, .jpg., .psd, .pdf, .ai., .eps Du får logoet leveret i de præcise formater du ønsker.Du kan se et par referencer her Vi håber at få dig som kunde og til et langvarigt samarbejde. Du må have en rigtig god onsdag. Vh Emil Partnerdesign e: ek@partnerdesign.dk m: +45 3141 3495
Svar
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Dansk B2B A/S
Skrevet
16-11-2011 kl. 12:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej.
Jeg fik mit logo lavet ved Emil og det gik helt smærtefrit :) Der kom 3 rigtig gode forslag hvor jeg så kunne vælge eller afvise, hvis jeg havde haft brug for flere havde de også lavet det. Og selvfølgelig betaling når kunden er tilfreds :)
God fornøjelse.
Mvh Brian
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
16-11-2011 kl. 13:04
Svar
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Jeg kan nok også hjælpe. Jeg har sendt dig en PB :-)
Svar
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Martin
Skrevet
16-11-2011 kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Logo konkurrence sider:
www.astada.com
www.99designs.com
www.crowdsource.com
du opretter bare en konkurrence og bestemmer den pris du vil give for logoet , så vælter det ind med logo forslag og så vælger du bare den du bedst kan lide og betaler designeren.
Svar
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Hej Alle sammen, Tak for hjælpen, jeg tager kontakt til den der har lavet logoer , som har vakt min interesse :)
Svar
Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11