Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moderigtige havemøbler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg importerer og sælger nogle rigtige lækre havemøbler i en super kvalitet i eget navn kaldet CEEZON, altsammen i håndflettet polyrattan. Hjemmeside er på vej, men for at se noget lignende kan i tjekke siden www.dedon.de

Møblerne er moderigtige og er hvad mange folk gerne vil have istedet for tunge træmøbler. Prislejet er som Ikea og Ilva - ikke ekstremt dyrt, men heller ikke billigt..

Jeg skriver fordi jeg meget gerne vil høre jeres ideer til markedsføringsideer, ideer til salg til private og vidresalg

I er os meget velkomne til at skrive hvis i selv eller kender steder der har interesse i vores møbler, fx. golfklubber, restauranter etc.

Ser frem til at høre jeres forslag

Mvh Bo Hinding 

CEEZON - Outdoor furnitures

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 21:38
Bare et lille spørgsmål, har ikke rigtig nogle ider til hvor du kan sælge det. Men kan ikke lade være med at tænke på den danske sommer, den er jo normalt meget regnfyldt, hvordan ser sådan møbler ud efter en gang regn ? Det jo nok der manges problem ligger, at man ikke gider at sætte møblerne ind og så det nemmere lige at købe et plastik bord og 4 stole i Silvan, de kan godt holde 2 sæsoner og så det bare købe nogle nye ;-)

Alt pynter jo med nogle stribet hynder

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:07
Hej Bo.
LÆKKERT, LÆKKERT

Er dog enig med MK, at det ikke er havemøblerne for den almindelige familie, bl.a grundet kravene til opmagasinering - regn.

Jeg ville starte op på helt traditionel vis: AdWords, SEO og arbejde med løbende forbedringer af konverteringen.

Jeg har kørt hjemmesiden og online markedsføringen for www.lifetime.dk (børnemøbler) i 5 -6 år og de har mega sucess, er vel snart verdensomspændende.

Først når hele din salgsmaskine er super tunet med disse teknikker er der ide i at brede sig til andre områder.

I første omgang drejer det sig om focus på det, der ligger lige til højrebenet .

Mvh, Christian

Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:04
Hej Bo,

Hvad med PR ? Og product placement også ? Sørg blot for at have dit website oppe at køre først, inden du begynder med dette. Ellers ville jeg satse på partnerskaber med golfklubber,restauranter,etc. som du også selv er inde på. På sigt kunne du måske overveje annoncering i livsstils-og boligmagasiner...dem er der jo efterhånden også et par stykker af ;-)

Sats evt. også på de mindre boligbutikker rundt omkring - fremfor Ilva, etc. - der er ret mange mindre butikker og de vil gerne have noget som ingen af "de store" har. Tag direkte kontakt til dem og send evt. brochure+DM først.

Og så er jeg enig med Christian mht. online-strategien.

Mange hilsener

Jacob

Reklamebureauet gefühl

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:49
Polyrattan er en slags plastik. ikke? Så, det med regnvejret er nok ikke det store problem. Men, kunne du ikke netop sælge til steder som Ilva og Johannes Fog - så sparer du da en del markedsføring.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:21

Hej Bo.

De fleste kæde forretning køber disse polyrratan fra www.caneline.com  og www.stubert.dk , så du skal virkelig være en dygtig sælge og dit møbler skal være rigtige konkurrence dygtige for at sælge til kædeforretning.

Jeg tror du kan prøve at lede efter nogle grossiste eller online forretninger.

Held og lykke med det.

MVH

Kelvin Dinh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)