Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjener du penge på QXL?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kommer pludselig i tanke om dengang jeg købte en brugt PS2 med nogle spil til. Den eneste grund til at jeg købte den var, at jeg ville prøve GTA3 som lige var kommet ud til den, så resten af spillene blev til salg. Det sjove var jeg fik solgt et tigerwoods golfspil, dyrer end listeprisen på spilpriser.dk til en eller anden stakkels Bornholmer :)... så jeg har faktisk også selv prøvet, nu jeg husker efter.
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 13:27
Jeg bruger DBA.dk så meget som muligt, fordi det er gratis. Men jeg synes der er mange ting som man ikke kan sælge på DBA, som man kan på qxl. Jeg må sige at mine erfaringer er ligesom andres herinde, folk byder og byder, har også til tider fået en pris som var alt for høj, men dog har jeg også prøvet at det gik den anden vej, og det var ikke så sjovt.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra x
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:01
Jeg har da tjent en del på fiskegrej derinde...

Man kan sælge alt fra A-Z på den auktions side..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:08
Jeg var tidligere Power Sælger derinde, og solgte OK. Problemet med QXL er bla., at de er for dyre, samt deres kundeservice stinker (for at sige det mildt). Det var én af grundene til, at jeg helt droppede dem.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 15:35
Jeg har selv solgt flere ting, og tjent penge på dem. Det har været lidt af hvert. En af tingene har jeg dog lidt "dårlig samvittighed" over at have solgt i massevis.. "importguider/lister" - det er tja... penge ud af vinduet men blev revet med dengang.

Så har jeg solgt småting i varepartier jeg fik indkøbt fra en tidligere ven med ikke særligt meget fortjenste på. Derefter solgte jeg en masse af en anden speciel vare hvor jeg tjente en god skilling - men varens art vil jeg ikke kommentere hér.

Men der er visse import firmaer der tjener millioner hvert år på qxl

Supply Chain blæksprutte

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)