|
Min nysgerrig omkring QXL.dk er blevet vakt.. af min kammerats 14 årige datter, som sælger alverdens habengut næsten hver eneste dag ugen ud; gamle bukser, bælter, accessories - blev særskilt imponeret da hun fik solgt en omgang Blend sko, som jeg egentlig skulle have afsat for en lokal sko-pusher, men fik aldrig tid til - og satte hende på opgaven... |
Jeg sælger som regel ikke igennem QXL, men jeg kan da fortælle en lille sjov historie.
Vi skiftede for noget tid siden nogle af vores møbler på kontoret ud, blandt andet en sofa og et stort akvarium, og valgte at sætte det til salg på QXL, en eller anden måde skulle vi jo af med det på, og hvad får man for brugte møbler idag?
Det endte med vi tjente på det, set i forhold til hvad vi indkøbte tingene til i sin tid. :) Så ja man kan godt tjene penge på QXL, jeg ved ikke om folk glemmer hvad tingne er værd når de begynder at byde, men jeg synes tit jeg ser der går "konkurrence" i den på nogle auktioner hvor folk konstant overbyder hinanden, bare for at vinde.
Jeg har også set noname fladskærme solgt til uhyre høje priser på QXL.
Der er jo også firmaer som Macca(tror jeg de hedder) som udelukkende lever af at sælge deres varer via qxl
Bliv gratis medlem
jeg tænkte whaaat! Men det er jo ikke mig, som satte prisen, så jeg solgte den med god samvittighed
selvom jeg selv ville være ked af det køb.