Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt tilbud til alle aminoer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Resten af april måned kan du som Aminoer bestille 1.000 stk. badges i størrelserne 50mm eller 59mm med dit logo til kr. 3.000,- + moms. Prisen er incl. levering. 

Du sender blot dit logo i pdf eller ai format til info@sun-print.dk, så modtager du de færdige badges senest en uge efter med posten.

Husk at skrive at du er Aminoer i bestillingen for at få den billige pris.

Hilsen Jane

Jane Mørch www.sun-print.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:47
Hvad nu hvis man bare skal have skrevet en tekst med en bestemt font og farve? Kan du så ikke næsten kaste det hurtigere sammen i Indessign end du kan oplyse mig hvilket format du skal have det i?
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Skrevet kl. 08:01

Hvis du blot skal have skrevet en tekst med en bestemt font og farve sender du blot en mail til info@sun-print.dk med en beskrivelse af hvordan du ønsker det skal se ud. Efterfølgende modtager du en pdf til korrektur inden vi starter trykningen.

Hos sun-print.dk hjæper vi generelt altid med at designe badge-layout for vore kunder - Dette er en service vi tilbyder uden beregning ved bestilling af badges, pins, spejle eller lign. hvis kunden ønsker det

Hilsen Jane

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Skrevet kl. 07:12

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Skrevet kl. 11:44

Vi fortsætter det gode tilbud et par dage endnu og giver de første 10 aminoer der bestiller hver dag et vægur med i prisen. Husk tilbuddet gælder resten af april.

1.000 stk. badges i størrelserne 50mm eller 59mm med dit logo til kr. 3.000,- + moms. Prisen er incl. levering. Du sender blot dit logo i pdf eller ai format til info@sun-print.dk, så modtager du de færdige badges senest en uge efter med posten.

Glæder mig til at kunne hjælpe dig med produktion af badges.

Hilsen Jane

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:47
Jeg har tænkt en del over det og kan ikke rigtig se marketingsværdien i det, det er mindst 10 år siden det var smart at gå med badgets...siden dengang har jeg kun set det i føtex, MacD og den slags hvor der står "Ny i job" ... du får jo ikke rigtig noget ud af det, jeg vil mene det ville være mere rentabelt at bruge pengene på 300 T-Shirts, hvis designet var fedt nok skulle folk nok bruge dem.

Men jeg vil gerne høre hvor badgets bruges henen idag, du sælger dem du må vide det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Skrevet kl. 12:15

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)