Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan alle nystartede få 25.000

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Men det vil jeg nu også gerne slippe for, hvis bare den pris jeg får det til er favorabel :)

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

@ IsaCrea - Jeg stillede nogle spørgsmål til konceptet, da det virkede uklart for mig - hvad jeg ville få ud af det?
Jeg spurgte blandt andet ind til, hvordan jeg ville få det lovede beløb.
Det blev aldrig klart for mig via samtalen, og jeg fik da også af vide "andre kan forstå konceptet, så det fejler intet". Jeg stod tilbage med en følelse af ,at havet spildt min tid på at prøve at forstå et koncept og stempel som dum af manden bag idéen.
Jeg oplevede ikke, at manden var villig til at sætte sig i kundens sted og forklare konceptet i øjenhøjde.

Jeg oplevede også store udfordringer med hans fremtoning/kropssprog - men den lader jeg lige for nu.

For lige at tjekke op på, om jeg var lidt blondinedum til at fatte konceptet, fik jeg en ven til at tage en snak med ham. Vedkommende var lige så forvirret, som jeg over konceptet - Så min feedback til ham vil være, at finde en super enkel og ligetil måde at forklare det på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har kigget lidt på det jeg ønsker men kan ikke se eksempler på det man ønsker 

Eksempelvis 1499 kroner tryk sager visit kort gratis der står intet hvor meget du får om deres kvalitet og meget og sådan er det hele siden igennem der mangler informationer hvad indholder deres tilbud kan være det bliver lange tekster men sådan er det

man kan ej klikke videre efter kort info tekst til flere info , nogle tilbud ser gode ud når lige hurtigt kigger men når kigger lidt længere tid , så kan man ikke vælge da der mangler info    

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mai - det lyder som en ærgerlig oplevelse. Jeg kan godt forstå at konceptet kan være svært at forstå, for det er ikke nemt at forklare enkelt. Desværre kan det så også skabe grobund for misforståelser. Eller som du har oplevet, en dårlig oplevelse.

Jeg vil rigtig gerne prøve at gøre det klarere for dig, hvis du kan fortælle lidt om hvad det er du mangler oplysninger om.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mikael - det er mig der leverer lige præcis tryksagerne derinde, så du er velkommen med spørgsmål til mig :)

Tak for dine input. Jeg vil overveje om jeg kan skrive noget tydeligere derinde, så det er nemmere at forstå. Hvad har du eksakt brug for at vide, lige på tryksagsområdet?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

IsaCrea (Isabella):

@ Mikael - det er mig der leverer lige præcis tryksagerne derinde, så du er velkommen med spørgsmål til mig :)

Tak for dine input. Jeg vil overveje om jeg kan skrive noget tydeligere derinde, så det er nemmere at forstå. Hvad har du eksakt brug for at vide, lige på tryksagsområdet?

kvalitet visit kort hvilket papir bruges vandtæt 

kan der være billeder på , laver i det for en sætter det 

hvor meget fås for de kroner kan man bestille flere gange 1499 kroner gratis 

hvis ikke fås meget er det jo dyrt med dette start gebyr man har jo ikke brug for alle tilbud

hvad har i lavet før 

kom med eksempler hvad der kan leveres for disse tilbud gratis kan jo også ende med dyrt når man betaler et gebyr for få noget andet gratis 

Flere info og flere info atter , hårdt slid lave det perfekte men vis ikke alt er ekstremt klart er det ikke noget jeg gider bruge mine penge på dette her gebyr

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

@ IsaCrea - Det behøves ikke ellers tak. Artiklen, der startede denne tråd, har beskrevet det enkelt og ligetil, som jeg efterspurgte. Så jeg har dannet mig et billede af, hva' pokker konceptet drejer sig om ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mikael> Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilket tilbud du mener, men jeg tror at det må være det med DESIGN af visitkort, brevpapir og kuvert? I så fald er det kun designet/opsætningen du får. Så skal du selv få det trykt og dermed selv vælge papir etc.

Du kan se portfolio her:  http://www.powerfarm.com/#!om-os

Der er også design af logo eller design af brochure/folder eller af messebanner. Her gælder det samme, det er designet/opsætningen, ikke trykningen. Du kan vælge en vare/ydelse fra hver leverandør og altså ikke for alle 25.000 design af visitkort fra Powerfarm :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mai - Perfekt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)