Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan alle nystartede få 25.000

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som et rigtig godt initiativ. Må hellere lige se hvad det er for noget. Tak for tippet : )
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal vist lige studeres nærmere.........

Tak for tippet.

Og jeg vil gerne høre om der er nogen der har prøvet det?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er værd at bemærke at de 25.000 skal bruges i en partnershop på companycares hjemmeside - og derudover koster det 1000kr årligt at have en virksomhedsprofil (som er nødvendig for at få de '25000' i ydelser i partnershoppen)

 

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Tølløse
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Birdeye Pace Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes jeg har prøvet det, det virker rigtig godt, det er jo et helt nyt projekt, men der er helt klar potentiale i det, nogle af de tilbud der er på Company-Care er virkelig relevante for ny started virksomheder.

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fedt initiativ. Det ser lovende ud, og jeg falder vist endnu inden for målgruppen.

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm, det lyder interessant, altid godt med initiativer på iværksætter-fronten :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad jeg forstå er det mere en rabat ordninger, man køber sig adgang til og man skal derved selv til lommerne før man får rabat og jeg kan ikke se hvad jeg kan få rabat på udfra artiklen , er der nogle der ved noget mere om dette her 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael Du kan oprette en gratis personlig profil derinde og tjekke det hele ud, bl.a varer og ydelser i iværksættershoppen.

Hvis du ønsker at gøre brug af de 25.000 koster det kr 1000 i et årligt medlemsgebyr. For det får du, udover markedføringsmulighed, netværk, etc også sat 25.000 ind på din profil-konto. De kan bruges til at vælge advokathjælp, regnsskabssystem, telefonpasning, rejser, arbejdstøj, logo- og brochuredesign, tidsregistrering, hjælp til pressehåndtering, storkøkkenindretning osv osv. En del af disse varer/ydelser er ganske rigtig med delvis egenbetaling og en hel del er helt uden egenbetaling.

Men kig ind og se om der er noget der passer til din virksomhed. Som regel er medlemsskabet betalt ind hvis du har brug for bare et enkelt eller to af tilbuddene.

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Yes

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)