Bare luk denne tråd :P Har fundet ud af det :P |
Prøv www.alibaba.com,
men pas på, der er mange smarte sælgere. I øvrigt tror jeg ikke at bærbare får meget billigere i Kina.
Mobiltelefoner fx er meget dyre derude.
mvh
Ann
Prøv www.alibaba.com, men pas på, der er mange smarte sælgere. I øvrigt tror jeg ikke at bærbare får meget billigere i Kina. Mobiltelefoner fx er meget dyre derude. mvh Ann |
Hej Nicky, Du skal ikke købe Acer eller andre branded bærbar mærker i Kina eller andre steder, primært grundet sprog, garanti og support. Du handler Acer, Lenovo, HP og Toshiba hos følgende distributører i Danmark. Alle fire har en rimelig streng kreditvurderings politik, i forhold til andre brancher, men de kan alle dropshippe og leverer direkte til dine kunder med fakturering igennem dig, selvklart. Hvis du skal matche markedet (læs EDBpriser.dk) så skal du regne med 3 til 5 procent i marginal. Det giver mellem 200 - 350 kr. pr. transaktion, hvis du er god kan du tjene det samme på tilbehør og opgradering. Hvis du ønsker selv at producerer dine egne bærbar modeller ud fra en barebone, kan jeg skabe kontakt til de største mærker (Quanta, Compal, Clevo etc.) du skal forvente cash up front, køb af spare parts og du vil ikke kunne matche de billige modeller fra Acer o.lign. men high end modellerne vil være 15% til 20% billigere. Minimum køb vil være fra 25 til 475 alt efter barebone model og brand. Men tro mig det er en hård branche der er vel kun Zepto i DK tilbage som selv bygger ud fra barebone. |