Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

9900 Frederikshavn rocks!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Frederikshavn... fra værftsby til værtsby: Tjek det seneste man "bare gør" i Frederikshavn: Palm City ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 17:35
Nice, det dog en rimelig flad 3d animation, til sådan projekt, giv den da hele armen

Kan ikke helt finde ud af hvor det er det skal ligge ?

Er det der ude på apholmevejen, hvor der er det kæmpe plads mellem hvor toget kører og så skagensvejen ?

Eller rykker de det helt ud til havet, den nordlige strand, mellem rønnehavnen og de der sommerhuse, kan ikke huske hvad området hedder derude ?
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 17:42
Kæret var det jeg tænkte på angående sommerhus området.

Eller så er der den 3 mulighed, hvis altså de vil intregere den gamle golf bane i projektet, så kommer det vel til at ligge på den anden side af skagensvej, ude ved fladeengevej ? så kender jeg en som bliver rigtig glad

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 18:06
Nå fik svaret selv da jeg så animationen igennem igen.

Ser ud til vandland noget skal ligge ved apholmevejen og ferie boligerne skal ligge ved fladeengevej, så det vil sige når man kører mod skagen så kører man lige igennem det, da det vil ligge på hver sin side af skagensvejen, det jo en perfekt placering, bare noget røv det ikke ligger helt ud til vandet, det havde jeg nok gjort hvis det var mig :-)

Så at sælge det på Palme stranden hmm det jo det som ligger længest væk af de ting de sælger det på hehe

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:54
Det er på området, det åbne område til venstre når du passere campingpladsen ned mod Nordstrand...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 20:34
Er det helt der nede hmm.

Syntes altså det ligner det store område som ligger når du kommer oppe fra DK tanken af og kører mod skagen, og så drejer af første gang i rundkørslen så er du på apholmevej og tager du rundkørslen hele vejen rundt så kommer du på fladengevej. Jeg syntes det ser ud til det er de to steder, altså på begge sider af skagensvejen efter rundkørslen, men du har sikkert ret.

Jeg kan da godt se en fed forretning der så, tænk det gamle is hus på nordstanden som har været lukket i en menneske alder ;-) Så kan han også få lidt konkurrence ham nede ved palme stranden ;-9

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:45
Ja... den 3D giver et lidt konfust billede.... og stemmer godt nok ikke helt overens med min vurdering af placering... men lad os... første spadestik er lige rundt hjørnet ;-)

MVH

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 20:52
Bliver spændende ihvertfal at følge med i.

Jeg gik selv og havde tanken, godt nok om et hotel, dernede når man kører mod palmestranden, der er en cykelsti man kører tversover ved sindallund, der til højre der lå engang en skatebord bane og er i dag lavet til parkeringspladser, lige ned til vandet og ved siden af krageholmen.

Men palm city lyder noget mere intressant, der sker noget i den nordlige del, det også den flotteste del af byen..... du boede i bangsbostrand ik

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:57
Jaja hva de nordjyder ikke finder på ;)

3D animationen ligner noget der er taget direkte fra de gamle simcity spil - Så mangler vi bare ufoen der kommer og springer hele byen i luften
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 21:02
Ja det er lidt synd med 3d animationen, men det er set før. Kæmpe visionære projekter til mange millioner og så spare man på præsenationen, hmm det er skod at være 3d grafiker i dagens danmark ;-)

Istedet for lige at smide 50.000 kr mere på bordet til en ordentlig præsentation.

Men kan set det er Nørregård fra Hirtshals som har lavet den og mener det er et enkeltmands arkitekt firma, så hvad kan man forlange ;-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)