Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

folk med int. webvirksomhed søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet en international livescore side og ønsker at hyre et SEO firma i Indien til at markedsføre sitet.

Jeg søger i den forbindelse to internationale firmaer der hver vil betale ca. 3000 kr. per måned for at få en bannerreklame på siden. Så har du en webside hvor du mener livescore kunder kunne have interesse i at se din virksomhed, så tror jeg dette med tiden er en billig reklame for dig.

Normal prisen per 1000 impressions svinger mellem ca. 1 og 10$. Jeg ved jo ikke på forhånd hvor mange brugere vi kommer op på, men mit target er ca 500000 pageviews per måned indenfor et år, hvilket svarer til en pris på ca. 1$ per 1000 impressions.

Hvis 1% ud af 500000 besøger din side og 10% af disse køber din ydelse så er det 500 kunder per måned. Dette er nok at generalisere lidt meget, det kommer selvfølgelig også an på hvad du sælger, men dette tilbud kan potentielt booste dit salg en pæn del.

Jeg håber der er nogen der er interesseret i at indgå et sådan samarbejde, if so, så send mig en pm.

Med venlig hilsen

Anders

PS jeg var i tvivl om hvor jeg skulle poste mit indlæg, så undskyld hvis denne placering er forkert!!!

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vil umiddelbart tro det er noget nemmere for dig, hvis du kan skaffe nogle besøgstal og vise siden først. Ellers er der nok ikke så mange der er interesseret i at skyde penge i ideen. 

Vil mene der er meget konkurrence inden for emnet på søgemaskinerne. Så tror det kan blive svært at ramme 500000 sidevisninger pr måned.

Så skal der ihvertfald arbejdes meget hårdt, og måske skydes endnu flere penge i reklamer andre steder.

Tilmeldt 26. Jan 08
Skrevet kl. 15:36

Sitet er www.scorehawk.com

Siden er kun en måned gammel og der er ikke lavet noget SEO så jeg ved ikke hvor mange der har besøgt siden.

500.000 pageviews target er om et år efter der er lavet løbende SEO, hver måned vil der komme nye til hvoraf en del vil være folk der er gengangere som ikke bruger søgemaskiner til at finde den.

Der er 5 millioner søgninger på google per måned på det ene ord livescore, så incl. alle andre fodbold relaterede ord der søges på kan det være 25-30 millioner søgninger per måned som en seomand skal forsøge at få en fair share af. Hvis en SEO mand kan få 10000 til at besøge sitet og de 4000 bliver faste brugere, så vil der efter et år være 48000 brugere som i snit skal åbne siden hver 3. dag for at opnå 500.000 pageviews.

Hvis der er i alt 25millioner søgninger og 500 engelsksprogede fodbold livescoresider og hver der søger kun åbner en webside per søgning, så svarer det til at hver livescoresite i snit får besøg af 50000 nye unikke kunder hver måned. Der er meget store sites der trækker en stor del, men det burde ikke være umuligt at opnå 20% af gennemsnittet for alle sites (som 10000 udgør).

Man kan også vende den om, så i kan vurdere det udfra jeres egen situation. Hvis i tjener 100kr. per salg, og 10% af jeres besøgende køber varen, så skal i have 1000 besøg hvilket svarer til at (ved 1%) at 100000 skal se reklamen per måned for at det løber rundt, eller siden skal have 3333 daglige brugere, alt over og returning custumers er profit.

F.eks. får en affiliate hos en betbroker typisk fra 2-600 kr. per sign up (betfair) - for at tjene det hjem skal scorehawk derfor op på 600-1650 daglige brugere. Lyder det som om det er muligt? Du risikerer kun 3000kr. per måned og kan slippe for udgifter og besvær med at have en webside.

De i alt 6000kr. vil dække SEO mandens løn og giver ikke mig overskud i sig selv, men der er andre reklamer på sitet som kan bidrage til sitet. Jeg skal ikke leve af dette, men ønsker at skabe noget der er brugbart for mig selv og andre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:40

Målsætninger skal altid være høje , dog ikke urealistisk  at det kan når bare sådan og hvad konventer 

500000 pageviews per måneden lyder lavt da man ikke kan regne alle bliver til kunder det er rigtig høj konvertering vis 1% går videre og køber , da der vel er nogle der ikke køber og al start er svær , regn med starten lav konvertering der skal skabes en trustværdi for det nye side og brugerne

derved ved  regner ikke med  noget på forhånd 

SEO firma kan ikke bare sådan og efter 1 år er der 5000 unikke besøgene om måneden , det er dog langt frem tiden du kan regne med disse besøgene links skal findes siden skal indekeres selv vis kaster 100.000 kroner ud kommer organiske trafik ikke bare næste dag søgeord optimering går tid og tålmodighed.

I alt lav den side først og hav den vildeste passion at du vil vinde og komme der oppe ad , det er hårdt slid at være iværksættere 

Vi går ikke op i om du har overskud eller ej vis vi skal have en annonce hos , du snakker om småbeløb på 6000 kroner  om måneden i SEO udgifter ,der skal langt mere op i kroner og det er hårdt slid , regne med mindste 1 år i underskud måske om 1-2 år kan du begynde at tænke det giver igen , derved hav et jobs ved siden af de første par år der kan dække dette underskud og når den tid er gået og trafik stiger kan du skumme flødende af det hårde slid

kigget på siden http://www.scorehawk.com/ det vist lidt meget der skal laves , der burde du sættet op hvad du selv laver af tekster på siden og hvad du selv laver eller sætte budgettet selv inder de arbejder ikke gratis og nu mangler der sådan set alt næsten af SEO og der kun lagt et budget på 6000 kroner og der skal være hurtigt gang i siden sæt ned for forventninger eller sæt op budgettet eller lav noget oveni dag og nat i en  evig strøm af iværksættere vilje  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:15

Hej Anders

Vi arbejder dagligt med IT outsourcing til Indien, så jeg er lidt nysgerrig efter, hvilket seo firma i Indien som du hyrer? Du kan eventuelt skrive det i en PB, hvis du foretrækker det.

Ellers er jeg enig, i de øvrige kommentarer. Det er forskel på reelle besøgstal og potentialet, så det gør det nok sværere at finde interesserede webvirksomheder. Det lykkedes forhåbentlig alligevel.

Tilmeldt 26. Jan 08
Skrevet kl. 21:46

Der er nu ikke meget hokus pokus i de tal jeg bruger...

Jeg regner med at 1% af de besøgende klikker på en reklame og 10% af disse køber varen, dvs 1/1000 af de besøgende kunder og ikke 1/100 som Michael skriver. Af de fakta tal jeg har læst så er det faktisk 1.6% der klikker på en reklame, om 10% af annonsørens besøgende køber afhænger af produkt og priser.

Ja der er forskel på reelle besøgstal og potentialet, det er derfor jeg sætter reklame prisen i et meget lavt niveau i forhold til hvad man skulle betale for at få mig til at reklamere via en link central. Man sparer 50% blot ved at gå uden om affiliatecentralen og prisen er vurderet som blandt de laveste på verdensplan blandt de større pay per view selskaber.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:03

Mr. A:

Der er nu ikke meget hokus pokus i de tal jeg bruger...

Jeg regner med at 1% af de besøgende klikker på en reklame og 10% af disse køber varen, dvs 1/1000 af de besøgende kunder og ikke 1/100 som Michael skriver. Af de fakta tal jeg har læst så er det faktisk 1.6% der klikker på en reklame, om 10% af annonsørens besøgende køber afhænger af produkt og priser.

Ja der er forskel på reelle besøgstal og potentialet, det er derfor jeg sætter reklame prisen i et meget lavt niveau i forhold til hvad man skulle betale for at få mig til at reklamere via en link central. Man sparer 50% blot ved at gå uden om affiliatecentralen og prisen er vurderet som blandt de laveste på verdensplan blandt de større pay per view selskaber.

Du kan aldrig vide hvor mange besøgene der kommer lav nu den side og se hvor mange besøgene der kommer tag et skridt ad gangen en side der nærmeste ikke findes i google til succes er ikke bare sådan sige betaler x kroner hver måneden et år her vil du betale 6000 kroner om 100.000 kroner om måneden gav det dig ej garanti for succes selvfølgelige større chance .

Vis ville være på den sikker side og der ikke laves fejl i kommunikation er en danske billigere da en fejl kan gør du ikke kommer til at findes i google overhovedet , man skal passe på udlicitere sine opgaver i sær når kommer fra en anden kultur , kan være billige men lig ikke alt der kun en del og sørg for en dansk SEO haj som kommunikation linje der sikker dig bedre mod fejl det synes dyrt at skulle bruge måske 3000 kroner ekstra hver måneden mod en større sikkerhed mod fejl , men det kan betale sig i sidste ende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)