Jeg læser på Erhvervsakademiet i Hobro, som sidste led i min uddannelse skal jeg i praktik med efterfølgende udarbejdning af hovedopgaven. Derfor søger jeg praktik i perioden januar 2012 – april 2012. Hvem er jeg? Jeg hedder Andreas, er 23 år og bor i Randers. Jeg går på Erhvervsakademiet i Hobro, som jeg afslutter i juni 2012. Hvorfor mig?
Formålet med min praktik
Hvad fordele får du af mig?
Mine forventninger Jeg forventer en iværksætter/virksomhed, som vil lære af sig, det vil sige:
”win win situation” Jeg vil hjælpe dig med at forbedre din virksomhed og du giver mig mulighed for at kunne skrive en opgave med dine problemstillinger, som vi kan finde sammen. Som afslutning vil jeg give dig en kopi af min større opgave, som du kan vælge af benytte til udvikling af din virksomhed. Jeg kommer fra midtjylland/østjylland, derfor ville det selvfølgelig være bedst, hvis vi kunne etablere det inden for Jylland. Dog har vores forstander etableret noget nyt ”virtuel praktik”, hvor vi kan holde kontakt online, hvilket også kan være en mulighed. Hvis det her kunne have din interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig pr. mail: Andr229k@tradium.dk og du må gerne stille yderligere spørgsmål omkring praktikken eller mig. Jeg glæder mig til at høre fra dig. Andreas Marco Markusen |
Praktikplads søges til Jan 2012 – Finansøkonom
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)