Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads søges til Jan 2012 – Finansøkonom

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser på Erhvervsakademiet i Hobro, som sidste led i min uddannelse skal jeg i praktik med efterfølgende udarbejdning af hovedopgaven. Derfor søger jeg praktik i perioden januar 2012 – april 2012.  

Hvem er jeg?

Jeg hedder Andreas, er 23 år og bor i Randers. Jeg går på Erhvervsakademiet i Hobro, som jeg afslutter i juni 2012.

Hvorfor mig?

• Jeg er en ansvarsbevidst person med kreative egenskaber til at løse udfordringer med resultater.

Formålet med min praktik

• Give mig mulighed for at bruge min teori i praksis

• Give et indblik i den pågældene branche/område, som virksomheden/iværksætteren arbejder indenfor.

• At kunne analysere virksomheden og evt finde ukendte problemstillinger.

• Mulighed for personlig udvikling

• At etablere kontakt til en fremtidig arbejdsplads (Ikke et krav)

• Kunne bruge iværksætteren/virksomheden til sparingspartner med opgaveskrivning.

Hvad fordele får du af mig?

• Jeg kan være med til at løfte en travl hverdag med en motiveret indsats.

• Dele værktøjer, som jeg har lært igennem mit uddannelsesforløb, som kan være med til at give nye ideer, viden, effektiviseringer og vinkler for virksomheden/iværksætteren, som er baseret på de senste teorier inden for mit uddannelses fagområde.

• Komme med løsningsforslag til de små problemstillinger virksomheden står med.

• Mulighed for løsningsforslag til større problemstillinger, som kunne tages med i mit eksamensprojekt

• Da jeg er studerende og SU berettiget er samarbejdet gratis for dig.

Mine forventninger

Jeg forventer en iværksætter/virksomhed, som vil lære af sig, det vil sige:

• At jeg har mulighed for at få de nødvendige informationer, til at kunne løse de problemstillinger vi finder.

• Jeg får mulighed for at deltage i et udvalgt møde eller indblik i hvordan du etablere kontakter/aftaler. For at jeg kan få et bedre indsigt i dit forretningsområde/metode samt nogle af beslutningsprocessorne, der forgår i din virksomhed

• At jeg kan have tilgængelig kontakt til dig (eller medarbejder), hvis der opstår nogle spørgsmål og så vi sammen kan planlægge hvordan vi griber forløbet bedst an.

• At der er tilgænlighed til de informationer, jeg skal bruge til at skrive den afsluttende opgave.

win win situation”

Jeg vil hjælpe dig med at forbedre din virksomhed og du giver mig mulighed for at kunne skrive en opgave med dine problemstillinger, som vi kan finde sammen. Som afslutning vil jeg give dig en kopi af min større opgave, som du kan vælge af benytte til udvikling af din virksomhed.

Jeg kommer fra midtjylland/østjylland, derfor ville det selvfølgelig være bedst, hvis vi kunne etablere det inden for Jylland. Dog har vores forstander etableret noget nyt ”virtuel praktik”, hvor vi kan holde kontakt online, hvilket også kan være en mulighed.

Hvis det her kunne have din interesse, er du meget velkommen til at kontakte mig pr. mail: Andr229k@tradium.dk og du må gerne stille yderligere spørgsmål omkring praktikken eller mig.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Andreas Marco Markusen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)