@Mai: Al kritik er meget velkommen :) Jeg går ud fra med 'frem og tilbage' du mener sidelæns scroll? Men ja, siden kan godt virke stor på mindre skærme - det er desværre ikke noget jeg umiddelbart kan gøre noget ved. Men helt sikkert noget jeg vil have i baghovedet efterhånden som siden skal videreudvikles.
@Mickey: Tak for den positive feedback, det er dejligt at få :)
Og mange tak til jer der har 'syntes godt om' siden. Det er da fantastisk at folk gør sådan noget :)
Jeg har allerede oprettet opgaver på Underenplov.dk.
De ydelser jeg leverer mener jeg ligger i fuld forlængelse af prisen. Selvfølgelig er kvaliteten også derefter.
Men det er rart at kunne tilbyde opgaver af mindre karakter - til en "slagpris" om så at sige.
En ~30-40 kroner matcher ikke mange serviceydelser her i DK :-)
Ydermere har jeg haft en positiv oplevelse med brugen af sitet indtil videre.
Ét kritikpunkt til designet. Den opsætning man ser i WYSIWYG-editoren når jeg skriver min 'opgave'-tekst. Den "formatering" af teksten forsvinder når opgaven er oprettet. Det er ærgeligt (og gør tingene mindre overskuelige for brugeren)
mvh
Thasje v/ PLUS Medie
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Lækkert du har oprettet opgaver derinde :) Jeg kan jo se ud fra din signatur at jeg allerede har bestilt (og fået leveret) en af dine opgaver. Jeg må sige jeg er meget imponeret over den kvalitet du kunne levere til den pris!
Thasje:
Ét kritikpunkt til designet
Helt enig. Det vil se langt bedre ud hvis den beholder formatteringen, det var en svipser. Men det er rettet nu :)
@Phillip: Thank you for your video review, that was very cool :) I really like your idea of enabling login through social media. That will be implemented soon :)