Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af cafe

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved jo ikke rigtig hvad du har, jeg må se tingene først, hvis du forstår?

Mehmet

Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:57

send mig en mail så sender jeg billeder

Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:27

Hej

Jer som har inventar, osv til cafe'er .. send meget gerne billeder, og priser til mig pr. email

magicboy_210@hotmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:04

Hej

Jeg går i nøjagtig samme tanke - at starte en café i Aalborg. Jeg har som du ej heller erfaring på området, ud over at jeg er god til omsorg og kan skabe stemning. (Er sygeplejerske). Jeg tror på at drømme, der leves ud, de vil står tilbage som store livsbegivenheder, om man går fallit eller om man får succes. Jeg tror, du skal mærke efter, hvor meget du brænder. Tag nogle daglige "temperatur målinger" (Her kom sygeplejersker vidst ind i billedet) og spørg dig selv - brænder jeg? Er jeg i tvivl? En god psykolog sagde en gang til mig: "Er du i tvivl, er du ikke i tvivl."

Ovenstående har i hvert fald overbevist mig om at jeg tager springet, når jeg har detaljerne på plads. Det må briste eller bære, men på sigt - når man betragter sit liv i sin helhed, så tror jeg man vil elske alle de stunder hvor man fløj - også selvom det var kortvarigt - også selvom man slog sig - MAN FLØJ SGU!  

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 01:06

Hej Layla,

Du kan kigge på den her hjemmeside for at hente priserne. Hvis du få bruge for nogle som har erfaring til kig på budget igennem, er du velkomme til send det til mig på email nd@vnasoft.com

Held og lykke

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:09

Laila Jensen:

Hej

Jeg går i nøjagtig samme tanke - at starte en café i Aalborg. Jeg har som du ej heller erfaring på området, ud over at jeg er god til omsorg og kan skabe stemning. (Er sygeplejerske). Jeg tror på at drømme, der leves ud, de vil står tilbage som store livsbegivenheder, om man går fallit eller om man får succes. Jeg tror, du skal mærke efter, hvor meget du brænder. Tag nogle daglige "temperatur målinger" (Her kom sygeplejersker vidst ind i billedet) og spørg dig selv - brænder jeg? Er jeg i tvivl? En god psykolog sagde en gang til mig: "Er du i tvivl, er du ikke i tvivl."

Ovenstående har i hvert fald overbevist mig om at jeg tager springet, når jeg har detaljerne på plads. Det må briste eller bære, men på sigt - når man betragter sit liv i sin helhed, så tror jeg man vil elske alle de stunder hvor man fløj - også selvom det var kortvarigt - også selvom man slog sig - MAN FLØJ SGU!  

Hej Laila.

Nu er det noget tid siden du skrev dit indlæg, men vil bare høre hvordan det går med dine planer om at starte Café i Aalborg.

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg har gået med idéen selv (også Café i Aalborg), og da der er meget hård konkurrence i Aalborg på Café-området, ville jeg bare høre om du er kommet et skridt nærmere din drøm, eller om du er hoppet fra det igen :-)

Venlig Hilsen

Dennis Andersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. May 10
Skrevet kl. 15:55

Hej Dennis Andersen

Jeg har meldt mig på iværksætterkursus i Aalborg til August. Derudover vil jeg få rådgivning hos erhvervsafdelingen, der udbyder gratis iværksætterrådgivning.

Jeg har fået lidt sparring via Amino

og derudover er jeg stadig totalt tændt på min drøm. Har du erfaring indenfor branchen? OG hvor langt er du med dine planer?

Venlig hilsen

Laila

Fra Nørresundby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:16

Hej Laila

Det lyder da fornuftigt og som en meget dog idé :-)

Ja, jeg har en del erfaring indenfor Hotel og restaurationsbranchen, har arbejdet indefor faget i 7 år - hvilket jeg stadig gør.

Jeg er også nået et stykke vej, regner med at være klar til November, så det går jo fremad *smiler*

Med Venlig Hilsen

Dennis Andersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. May 10
Skrevet kl. 17:02

Hvis du er klar til November er du langt foran mig. Jeg håber blot på at min idé ikke er snuppet, når jeg bliver køreklar.

Skal du starte alene eller sammen med nogen?

Jeg overvejer at smide en masse ansøgninger ind på diverse caféer mhp. nærmest gratis arbejdskraft - blot for at få noget erhvervserfaring. Kender du evt. nogle der kunne bruge en som mig - jeg har jo kun sygeplejerske-erfaring :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)