Kære Aminoer med proff forstand på selvangivelser....
Det er jo ved at være tid til indberetning af den udvidede selvangivelse, og jeg føler jeg sidder med håret i postkassen, ved tanken om at skulle gennemskue det hele med hensyn til firmaøkomoni, privatøkonomi, køb og salg af andelslejligheder mv... så jeg vil pænt spørge, om der er nogen her i dette fantastiske netværk af dygtige mennesker der kan anbefale én til at hjælpe mig med dette?
Jeg bor i København. Mit firma er stadig ny og lillebitte, jeg har styr på kvitteringer og regnskab og den slags, så der er ikke tale om papir-rod - men manglende forstand på selvangivelses-sprog...
Jeg vil sætte pris på jeres råd om hvem jeg bør kontakte.
Jeg sidder selv i samme cituation, det er min første udvidede selvangivelse. Jeg er kommet frem til at jeg vil kontakte en revisor og få ham til at udfylde min selvangivelse og så samtidig få ham til at gennemgå mit årsregnskab og sætte det ordenligt op.
Det koster selvfølgelig penge og når man er en ny lille virksonhed virker det som en stor udgift, men på den anden side så kan det jo blive rigtig dyrt at lave skatte fejl.
Så jeg vil anbefale at finde en revisor i dit lokal område eller måske finde en amino revisor herinde.
Kære Aminoer med proff forstand på selvangivelser....
Det er jo ved at være tid til indberetning af den udvidede selvangivelse, og jeg føler jeg sidder med håret i postkassen, ved tanken om at skulle gennemskue det hele med hensyn til firmaøkomoni, privatøkonomi, køb og salg af andelslejligheder mv... så jeg vil pænt spørge, om der er nogen her i dette fantastiske netværk af dygtige mennesker der kan anbefale én til at hjælpe mig med dette?
Jeg bor i København. Mit firma er stadig ny og lillebitte, jeg har styr på kvitteringer og regnskab og den slags, så der er ikke tale om papir-rod - men manglende forstand på selvangivelses-sprog...
Jeg vil sætte pris på jeres råd om hvem jeg bør kontakte.
På forhånd tak.
Tina Øverlind
Vi laver som rådgivningsvirksomhed ikke årsregnskaber for folk men nu siger du at der er styr på regnskabet, så... Vi laver en del selvangivelser, herunder mere komplicerede selvangivelser for revisorer og andre.
Tak for jeres henvendelser med besked om dygtige mennesker der kan hjælpe mig med selvangivelsen. Jeg vil tage kontakt til dem i løbet af kommende uge.