Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EU regler og Kommunale Udbud og brug af vores skattekroner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Mesinge
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sælger tipi'er som er syet i kina, for fornøjelsens skyld!!

Men efter tur rundt i de omkringliggende kommuners Børnehaver og institutioner blev jeg klarover (selvfølgelig efter 30 besøg) at jeg rent faktisk skal gennem en kommunal Indkøbs klub om i vil for at kunne sælge mine tipier.

Jo jo så må man jo det så I dag langt om længe ringede jeg så denne klub, hvor den venlige mand fortæller at det kan jeg godt glemme alt om mit udbud af vare er alt for småt og jeg vil aldrig få en chance for sælge ind kommunalt, og henviste så til nogle eu regler omkring udbud. Og fortalte mig så at jeg skulle slå mig sammen med nogle af de rigtige store udbydere af legetøj åbenbart den katagori en tipi tilsyneladende kommer under. Ok den er fin!!

hhmm siger jeg og tænker hvad fanden er det!! lever vi ikke i et frit land hvor konkurrence er et sundhedstegn og hvor der altid har været muligheder for store som små. Åbenbart ikke kommunalt 

Er der nogen som har hørt om de EU regler han eventuel referer til?? for jeg har svært ved at se formålet med at sende noget sådan i udbud, har fuld forståelse for at vare som forbruges i stort målestok skal forvaltes på den måde for at få skarpe priser. Men at et skide telt til skaldet 4795,- (det er et flot stort telt :-) endda incl moms.  ) det fatter jeg ikke.

Er jeg blød i bolden?? jeg synes umiddelbart det er en skadelig måde at forvalte de kommunale skattekroner. For der vil altid være relativ få udbydere som kan få lov til at byde ind og dermed heller ingen konkurrence. Ved fra en bekendt som laver en del arbejde for en kommune, at han ser frem de kommunale opgaver, for DB'en er noget bedre end sædvanligt.

Mvh

Lars

Salg Af Ingeniørtimer til Mindre og mellemstore Produktionsvirksomheder

www.schantz-engineering.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)