Hej Aminoer. Jeg har en ide til at skabe et nyt portal. Jeg mangler selvfølgelig penge og en god plan. Men det er jeg ved at arbejde med stille og roligt. Jeg tror at portalen vil blive et stort hit i hele danmark og at folk vil blive utrolig glade for den. Og måske benytte den meget ofte. Men det jeg ikke ved er hvad jeg skal vælge til hjemmesiden. Hvilken form for hjemme sider (skal lige siges at jeg ingen viden har) er bedst- Det jeg hentyder til er at jeg nok ikke skal bruge joomla til en portal som skal kunne klare helt vildt mange mennesker og samtidig skal være data. Portalen ligger sig meget tæt op ad facebook og youtube. Altså: Den skal være enkelt, kunne klare sygt mange mennesker og skal kunne være sådan at man kunne ligge mange videoer i den som folk kunne se og kommentere. De skal kunne selv uploade videoer og skirve undertekst til dem osv. De skal kunne registrere sig selv, skrive om sig selv, skal have mulighed for at sende privat beskeder. Det skal dog være sikke en sikker portal (tænker firewall - så ingen hacker den eller spammer folk) - og oveni det skal det være sådan at man kan betale til siden og den skal kunne registrere betaling med det samme (så nok noget java der eller?) Det kunne også være helt vildt rart hvis i havde en ide til hvor meget sådan en hjemmeside kunne koste. Også måske andre ting i kunne biddrage med? Det er en stor projekt og tager måske år eller 2. Men jeg er mere end sikker at det bliver en af danmarks største portaler som måske vil nå til knæer af facebook og youtube. Det jeg mangler er en plan for det hele. Sponsoring / et lån og som lige skrevet: valg af den bedste og sikreste hjemmeside. (det skal jo ikke være en skabelon hehe) Hilsen Przemek Wozniak. - thehejlb@gmail.com |
Hej Przemek
Mange af de spørgsmål du stiller, har jeg selv stillet herinde på Amino. Kig endelig de tråde igennem jeg har oprettet. Det har i hvert fald gjort mig klogere.
Håber at det kan være en hjælp til dig
/Daniel