Sverige og Danmark efter adresse/kørelister. Kasserne er ikke så tunge, da det er vareprøver, men der skal da lidt muskler til, når det drejer sig om så mange kasser (gennemsnitligt 2 per sted), og de skal også afhentes på lagrene, hvor man selv skal læsse dem på bilen. Og så har vi måske også en lille ekstra opgave med at bringe noget med tilbage fra Jylland, men det har jeg ikke på plads endnu. Vi lejer en bil og betaler selvfølgelig løn og nødvendige overnatninger, idet vedkommende dog i første omgang må lægge ud for benzin og hotelregninger, som vi så kan overføre efter bilag dag for dag. Taksten er kr. 75 per sted, og der er sammenlagt ca. 175-200 steder fordelt på Sverige og Danmark. Vi regner med, at det kan gøres på 6-9 lange arbejdsdage (hvor man 2-4 nætter må sove ude), og jeg skruer en lille bonus sammen for hurtig eksekvering - d.v.s. jo færre dage desto større bonus. Men jeg har ikke lige nået at regne hele kortet igennem og sætte egentlige forventede tidstal på ud fra vores tidligere erfaringer, så det er lige nu et sjus. Men nok ikke helt galt. Afhængig af bilen - som jo skal lejes - kan man starte medio/ultimo næste uge og så fortsætte ind i ugen efter. Eller eventuelt først starte ugen efter. Lørdag/Søndag er det ikke så godt at køre, da stederne kan tænkes at holde lukket der. Er du interesseret, så kontakt os venligst på telefon 70 23 92 69 eller pb@admoreambient.dk |
Distributionsopgave i DK og Sverige - haster
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)