Hey alle. Nu har jeg skrevet et par indlæg, og er klar til at høre noget respons, omkring et nyt koncept på min side. Hvad er godt og hvad er dårligt ved det? (Ting som jeg måske har overset) Koncept Konceptet går ud på at en person gerne vil have nogle opgaver løst hos mig. Vi siger så at kunden vil have et logo, visitkort og et brevpapir. Efter vi har aftalt deres stil osv. får kunden en kode og en side på min hjemmeside hvor kunden kan se, og følge med i hvor langt jeg er med arbejdet. Siden starter selvfølelig blank også begynder der at komme opdateringer omkring logo, visitkortets og brevpapir udseende. Alt imens, kan kunden rette og skrive hvad, han/hun nu ville ændre eller ikke kan lide til min mail. Når vi så når slutningen af arbejdet, burde der så lægge en masse materialer inde på siden, samt en masse informationer omkring projektet. Kunden kan nu se hvad vi har været igennem og hvis kunden giver lov, kan jeg proppe projektet ind i min portfolien. Jeg kan ikke selv se noget problem hvis man køre med konceptet, men det kan være i vil tilføje noget, har ideer eller noget kritisk? Jeg overvejer at gøre så kunden kan kommenter inde på siden, i stedet for mail. Jeg er igang med at teste med en kunde så nu vil jeg se hvordan det køre. Mvh. Kongsted
|
Hej
dejligt med nye tanker, men jeg forstår ikke konceptet?
hvad er det præcis du tilbyder, online service om hvad?
k.h Lina