Hej jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med denne problem da jeg ikke rigtig ved hvad f.... jeg skal gøre ;-) Jeg har købt webmail til vores lille firma og har installeret og sat Outlook op til vores Exchange konto. På 2 af computerene var der ingen problem og outlook fungerer med vores ny email konto, men den sidste driver mig til vanvid. Jeg har gjort præcis det samme og installeret programmet og det hele og gik ind i kontrolpanelet for at rette indstillingerne til vores Exchange konto... Men så gik det bare ned af bakken derfra. Post ikonet som jeg skal bruge til at sætte indstillingerne op på var væk! Når jeg så åbner outlook åbner den vores gmail konto op i stedet for så prøvet jeg at rette dem i stedet for i Outlooks kontoindstillinger men det kan man ikke, der henviser den mig til Post ikonet. Har både søgt post og mail osv i computeren men næ nej den er pist bort. Har derefter haft fjernsupport fra dandomain og det kunne hellere ikke gøre noget, snakkede med microsoft og de vil selvfølgelig have betaling for tekniske support selvom jeg har købt programmet og den ikke virker som den skulle. Snakkede med en fra microsoft som ikke engang anet hvad dælen jeg vil med den post ikon selvom jeg flere gange forklaret ham at den skulle gerne dukke op efter jeg har installeret outlook da jeg skal bruge den til at rette kontoindstillinger. Er der nogle der har været ude for den samme problem der kan forklare mig hvor i dælen min post ikon har gemt sig henne???? Hjælp!!! |
Hehehehe det kan nogle gange betale sig at være stædig ;-)
Fandt en genvejs løsning ved at højre klik på Outlook programmet i starts knappen og vælge egenskaber