|
Agenda [45 min] Hvad er private equity og venture capital? Hvordan tænker venture capital? Iværksætter – hvilke behov og muligheder er der med venture capital? Hvilke krav stiller venture capital til iværksættere? Hvad er venture capital for private? Hvad kan Capital+ tilbyde? ************************************************** Dette var hvad der skulle have været fortalt om på mandag her i KBH - men kun een var interesseret (mig selv), så nu er det aflyst.... Er der ingen som har brug for at vide mere om venture kapital herinde? Skriv en besked her (ikke en PM) hvis du gerne vil deltage i sådan et gratis arrangement, så får vi Jakob Sand fra www.capitalplus.dk til at snakke om det! |
Lær om Venture kapital!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
skriv mig på listen... kunne være nice med tid til at kunne diskutere muligheder.. |
|
Hej 072 dpi, Jeg er meget interesseret i venturekapital, og har faktisk for ganske nyligt afholdt et seminar om emnet. Se dette link Så jeg er klar, hvis du kan stable et arrangement på benene.Du kan jo så overveje, om I ønsker nogle input fra en advokat om emnet og de juridiske udfordringer for virksomhederne og VC''erne i forbindelse med en kapitalindsprøjtning. Mvh Karsten |
|
Lyder da som en god ide at få en advokat med til et sådan foredrag - at høre en sag fra 2 sider er jo aldrig dårligt. Jeg vender tilbage når jeg hører mere fra Jakob Sand, indtil da bare bliv ved med at finde folk der vil være med til at høre om VC |
|
Jeg ville også være interesseret... håber det bliver til noget. er det hos Capital + det evt. ville foregå? |
|
tjaaah som sagt er denne tråd kun for at samle folk sammen, så der kan afholdes et foredrag - hvor og hvornår er slet ikke klarlagt endnu. Det er udelukkende for at se om der egentlig er nogle som er nysgerrige efter at vide mere om VC :-) Og ikke mindst fordi jeg selv gerne vil vide mere! |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem