Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil webløsning eller App

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle løsninger jeg overvejer at gøre tilgængelig på mobil - spørgsmålet er bare hvordan det gøres mest optimalt. Som udgangspunkt er der 2 forskellige løsninger nemlig en App´løsning eller en mobile web løsning - hver med sine fordele og ulemper.

Jeg er vant til at udvikle web og vil derfor foretrække en sådan løsning - det giver mindst arbejde, tilpasses let på tværs af platforme og opdateres let, til gengæld er jeg bange for at løsningen forbliver usynlig. Falder valget på en App skal det reelt set udvikles 2, en til Android og en til Apple, hvilket er en del merarbejde - til gengæld må alene det at være repræsenteret i app-"butikkerne" kunne give synlighed.

Men hvad er jeres holdning omkring dette - jeg har aldrig helt forstået den kæmpe hype omkring Apps når nu web-løsningerne er mere tilgængelig for både udviklere og brugere og i mange situationer giver samme muligheder (selvfølgelig findes der gode Apps, der kan forsvares som værende en App, men hos mange ser det for mig ud som om at man kun har en App for at have en App)? Er der nogle sider med succes som mobil web eller er Apps vejen at gå?

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne kunne være sjov og følge fordi mange taler om det men hvad får de ud af det.

Jeg fik i gange dage SMS fra TV2 med nyheder. Nu har de lavet det om til en app som jeg nu skal starte for at se nyheder. Bruger den aldrig. Når jeg er mobil ser jeg de nyheder som jeg får på mail fra EB.dk og så kan jeg gå ind og se hvis jeg finder det interessant.

Eller nogle hvor de har mere trafik på deres app end på deres web og her tænker jeg ikke på spil. Kunne jeg godt tænke mig at se.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)