Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ang. ansøgning til PBS om indløsningsaftaler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 38
Fra  E-ZHOPS ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har webshoppen www.randomshop.dkk, som vi startede op i Juni.

Jeg er lige skiftet over til Prestashop i stedet for ecwid. Jeg har valgt at bruge ePay som betalingsgateway, og skal have ansøgt om to indløsningsaftaler ved PBS(nets) til Dankort og til andre kredit/debitkort.

Jeg har læst deres "regler" osv, og kan forstå at der er en masse ting som man skal sikre sig er i orden på webshoppen inden man ansøger. Jeg har oprettet en konto ved ePay, og installeret ePay modulet på shoppen.

De krav jeg har forsøgt at rette mig efter er følgende:

http://www.pbs.dk/da/temaer/opstart-af-ny-internetforretning/regler-og-vilkaar/Pages/default.aspx

Sådan som jeg forstår det, skal hele shoppen egentlig være oppe at køre når man ansøger. Sådan at de kan teste at det hele er OK. Jeg tror egentlig at jeg har sat det rigtig op, er dog lidt usikker på Logo'er, og om den bare skal være sat op til ePay's testkonto, når man ansøger?

Det er træls at betale ansøgningsgebyr, hvis der lige mangler en lille detalje før det kan blive godkendt :-)

Håber der er en af Jer der har sat det her op før, som lige kan give lidt råd.

Evt. lige kigge igennem, om det ser nogenlunde ud.

www.randomshop.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo mere de kan se iden og ikke dk betaling osv. Paypal tror er ok eller via bank. Og at de kan se at det er en shop. Og det ikke er svindel.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)