Hej all Jeg har et dilemma, som jeg forestiller mig andre også må have haft. Jeg har lige nu et fint job, der giver mig ca 70.000 om måneden. Jeg er karrieremæssigt fint positioneret til at stige yderligere i løn i fremtiden. Problemet er bare, at jeg ikke synes, det er specielt sjovt. Jeg brænder for at starte mig eget, og kan godt leve med en lav eller ingen indtægt i nogen tid, men jeg er bange for, at jeg har ødelagt mine karriere-muligheder, hvis jeg forsøger at vende tilbage til arbejdsmarkedet om 3-4 år. Jeg vil så være 40 år og står med en fiasko på papiret og meget af min erfaring vil være forældet. Er der nogen, der har kloge betragtninger, som måske kan hjælpe mig i mit valg? På forhånd tak. Peter.
|
Follow your heart ! :D
ej, men hvis du går med disse tanker, så tror jeg at du om ti år vil fortryde, at du ikke tog springet. I stedet for at se det som en fiasko hvis du ikke lykkes, så har du bare fået en masse erfaringer som du nok ikke havde fået ved at blive i dit nuværende job.
Er det i en helt anden branche du går med tanker om at starte op i, eller er det samme branche som du arbejder i ?
Håber det hjælper lidt :)
Mvh. Christian