Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afdelinger i DK

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino-folkens

Jeg har været iværksætter siden 2005, det min virksomhed har med at gøre er B2B salg, indenfor alarmer og overvågning, jeg åbner her til sommer 4 afdelinger i danmark,men jeg søger folk som vil ha deres egen afdeling , og som selv har været sælger i  nogen år og ved hva det går ud på.

Mit spørgsmål går på, hvor man kan finde folk som kan og tør tage chancen om en afdeling?

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:11
Hvad kræver du for at man må starte en afdeling? Med det mener jeg kapitalkrav, og erfaring?

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:35
Hej

Det jeg kræver er at man har haft med salg at gøre, at man kan lærer sælgere op,at kunne kører en afdeling med 3-6 sælgere i et område, kører morgen møder osv.

Til afdelingerne følger der selvfølgelig en kontrakt med til den som åbner afdelingen,  og alt det som der hører til. Det vil ser ham som åbner afdelingen selv skal finde kontor,  vi sørger for at du kommer igang incl alt papirer osv..  AT komme igang og tage springet koster 100.000 for en afdeling, og i den pris er produkter og opstart incl.

Gennemsnit omsætning for en afdeling er ca 200.000 - 300.000 i måneden med 3 sælgere..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)