Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partner søges.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg søger en partner som er frisk på og være med til og starte en auktions side op ligesom  www.qxl.dk 

Vi ejer 50% hver. Du skal helst have en auktions side til og ligge eller kunne udvikle det da jeg ikke har råd til og lægge en helt masse i det.

Hvis du har interesse så send mig en mail mark@gzone.dk Og vi finder ud af noget.

Bliver et sikkert HIT!!!

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:45
Hvorfor skulle folk bruge din side kontra qxl?

VH Jørgen Olsen

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 18:48
??

hva snakker du om?? Jeg vil starte en ny side.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 18:56
Jørgen mener hvorfor de skulle bruge din side ?

Der er ikke rigtig noget der slår QXl.dk da de har mega mange bruger, (Køber og sælgere)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:57
Edit: Mads kom først :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:05
Jeg må samtidig tilslutte mig de øvrige spørgere... hvad skal adskille din auktions-site i forhold til markedets i forvejen etablerede...
Og Dimitri... lur mig hvorfor du ikke straks har kastet Dubli i spil overfor Mark - den ligger jo lige til højrebenet  ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:21
Dato: 19-04-2007 19:05:22
Forfatter: Lasse Burholt

Og Dimitri... lur mig hvorfor du ikke straks har kastet Dubli i spil overfor Mark - den ligger jo lige til højrebenet  ;-)

MVH

Hvis ambitionerne kun går til at ville lave et nyt QXL, er der jo ingen grund til at smide det ind i debatten :)

Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Skrevet kl. 19:29
Hejsa

Når mig der har tolket det forkert :)

Men glemte og skrive at det skal være en auktion hvor man kan sælge virksomheder. og skal kunne virke ligesom QXL. Glemte lige hele ideen i det hehe :D

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:31
Hejsa

Jamen ideen med at sælge din virksomhed på en auktions side, vil jeg ikke lige fremst sige tiltaler mig,

Der er utroligt mange oplysninger man skal bruge ved et evt køb, hvor for man dem, ligger de også på siden, eller?????

Og hvordan skal/bliver de beskyttet.

mvh

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Skrevet kl. 02:12
Ja mark..

hvorn skal det fungere, hvorn kan du få disse virksomheders interresse og hvorn vil du beskytte dem mod snyd osv..

Dennis Pedersen

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)