Hej Amino'er Vi er igang med at starte et smykke firma under et nyt brand, men vi mangler producenter til at fremstille smykkerne ud fra vores designs. Gerne i østen el.lign. Er der nogen der vil dele deres erfaringer og tips til gode producenter/fabrikker? Vi leder ikke efter mellemænd og agenter. Med venlige hilsner fra Rasmus, København |
Hej Rasmus
Jeg har desværre først set jeres indlæg nu, men håber I tager kontakt til mig, da jeg er sikker på, jeg kan hjælpe jer!
Jeg er en dansk pige, bosiddende i Vietnam, der opbygget et meget tæt samarbjde med en fantastisk sølvsmedie her i Hanoi. Der er tale om produktion af meget høj kvalitet, og jeg laver personligt kvaliteskontrol af alle smykker. Jeg arbejder på nuværende tidspunkt sammen med meget anerkendte danske, japanske og tyske designere. Alle designs har selvfølgelig fuld eksklusivitet!
Der kan produceres smykker af sølv, oxidering, forgyldning, guld, og hvidguld - endvidere med stene, ædelstene og diamanter.
Produktionsprisen er absolut konkurrence dygtig og der er tale om smykker af meget høj kvalitet. Såfremt I har ønske om det, kan der også etableres samarbejde med designere.
Glæder mig til at høre fra jer.
Mvh
MEK