Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er markedet stort nok...?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Her Amino's!

Jeg har fået det jeg selv vil kalde en go' idé og går i den forbindelse og gør mig nogle tanker omkring markedet for min idé.

Konceptet er online baseret og henvender sig til gør det selv folket, som fx ligesom mig selv er igang med at bygge nyt hus ALENE eller fx renoverer hus/lejlighed.

Nu kommer mit spørgsmål så...

Er der nogen som har en vurdering eller estimat omkring hvor mange selvbyggere, gør det selv folk eller bare generelt folk, som køber en væsentlige partier byggematerialer (3-5.000kr+) der er på landsplan?

Mvh

Ruben
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:33

1. Der er helt klart et marked - ellers eksisterede Silvan, XL byg, Harald Nyborg, Ikea og Jem og fix ikke...

2. Måske skal du bare ringe til et af de ovenstående firmaer og spørge om nogle tal. Ellers så søg på Google. Der må være noget data.. 

Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:51
Nu er byggemarkedernes/trælasternes primære og største kunder jo tømrermestre osv., men jeg havde nu mest private gør-det-selv folk i tankerne og kan sgu ik lige vurdere hvor mange der er i den kategori på landsplan...

Jeg må jo bare søge videre, selvom jeg ikke umiddelbart sys det er til at finde data omkring emnet...

:)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 23:58

Orv, en gør-det-selv-kvinde, dem ser man ikke mange af Smile

Jeg synes det er svært at svare på dit spørgsmål, med det begrænsede info det giver, så derfor får du to svar.

Ja, markedet er helt klart stort nok til din idé.

Nej, markedet er slet ikke stort nok til din idé.

Beklager sarkasmen, men det er svært at skrive noget om.

Du kan foretage dig en markedsundersøgelse selv, eller få et bureau til at gøre det for dig, for at finde ud af om markedet er der. Personligt tror jeg der er et marked for det meste. Det handler nok bare om at få markedsført sig rigtigt og henvende sig præcist og velformuleret til sin målgruppe.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)