Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken web løsning skal jeg bruge???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Klarup
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg vil lave en side hvor jeg kan dele mine erfaringer med mit ”emne” og de besøgende skal kunne stille spørgsmål som jeg så kan svare på, og andre besøgende skal også kunne komme med svar. Jeg vil så vurdere hvad der er det bedste og mest korrekte svar/løsning, og så flytte det til en form for database, hvor det hele er lagt i system så det er nemt at finde for andre med samme problem. Lidt som et forum men hvor alle oplysningerne bliver sorteret og alt ”snik-snak” fjernet. Dvs. selve dialogen med spørgsmål frem og tilbage, skal ikke gemmes.

Og så spørgsmålet:

Skal jeg have en form for blog? Et forum? Kan man bruge en facebook side og så flytte info over i et andet system? Eller noget helt andet. Er der nogen der har et godt bud på det.

Og hvis du kan sætte systemet op for mig, hvad vil det ca. koste.

Mvh

Ronnie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02

Du kan måske køre det således:

Til selve stedet hvor du kommer med dine erfaringer og brugere skal kommentere kan du bruge en blog så som Wordpress. Når kommentarene så er sorteret og så videre kan du ligge det hele ind i en form for wiki, f.eks. Media Wiki (hvor du selvfølgelig kun har adgang til at redigere, burde være muligt med Media Wiki uden jeg er helt sikker)

Held og lykke med projektet :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 22:20
Fra Klarup
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:37

Tak for svarene, jeg vil kigge nærmere på det.

Er der andre bud hører jeg det meget gerne. Vil også gerne høre fra nogle der kan lave det tekniske.

MVH

Ronnie

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)