Ja, så rundede jeg 50 unikke ideer på A 1000 Ideas og der er kun 950 tilbage for at nå mit mål!
Ide nummer 50, fik lidt ekstra tid i forhold til skiser og dermed forklaring, der er dybest set tale om en mere intelligent vandhane i køkkenet, ide.... NR 50!!!
huske ikke stoppe når du når 1000 ideer , men forsæt i en evighed i at forbedre siden ellers dør det ud på et tidspunkt vis det ikke stiger mere efter det er kommet op på 1000 ideer
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg planlægger på et tidspunkt når der er nogle flere ideer på, at begynde at lægge artikler på med ideudviklingsmetoder, der er jo de gængse, men bruger også en del jeg selv har været med til at udvikle samt nogle tilpassede udgaver af kendte.
Idé nr. 50? Cool nok! Men hvis der virkelig er tale om konstruktive idéer, så kom i gang med at realisere dem, Jesper :-) Vi kan allesammen få idéer, men det er ikke det samme som, at de er gode, eller - for den sags skyld - værd at realisere!
Jeg håber i øvrigt, at du får den der fantastiske idé - jeg forholder mig bare lidt skeptisk, da det kræver visioner at skabe noget unikt! Men ønsker dig held og lykke og alt det bedste! :-)
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nej... ikke alle, og slet ikke ideer der kan bruges :-)
TT Tekstforfatter:
Jeg håber i øvrigt, at du får den der fantastiske idé - jeg forholder mig bare lidt skeptisk, da det kræver visioner at skabe noget unikt! Men ønsker dig held og lykke og alt det bedste! :-)
Nej... ikke alle, og slet ikke ideer der kan bruges :-)
TT Tekstforfatter:
Er det ikke unikt nok at ville få 1000 ideer? ;-)
Håber ikke, at du misforstår mig. Ønsker ikke at nedgøre de idéer, du har fået, men...det er efter min bedste overbevisning ikke svært at få idéer...jeg får selv en hel del...men...der er allerede så mange idéer derude, at der skal noget særligt til for at skille sig ud. Kunsten er at kassere de mindre brugbare idéer og fokusere på dem, man rent faktisk kan tilføje noget unikt til :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.